Három díjat is kiérdemelt a Bookline az Év kereskedője versenyen
2018. október 1.
Az év kereskedője verseny felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. Idén több mint 30 pályázat érkezett, melyekből egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat. A Bookline három kategóriában is kiérdemelte az első helyet.
A verseny 4+1 kategóriában zajlik (Az év kereskedője, Legjobb multichannel fejlesztés, Legjobb társadalmi felelősségvállalási program, Legjobb ügyfélélmény, és a Legjobb kereskedői promóció” kategóriákban), szakmai zsűri közreműködésével. Az általános elvárásokon túlmutató, eredeti és korszerű megoldásokat kidolgozó és alkalmazó kereskedők számára meghirdetett verseny egyfelől szakmai visszacsatolást biztosít a pályázóknak, másrészt a teljesítményük, eredményeik elismerésével ösztönözni kívánja további újítások bevezetését.
A Libri Bookline Zrt. három díjat is átvehetett az Év kereskedője díjátadón, mindhármat a 2017-ben útjára indított Bookline Busz kezdeményezéséért.
A legjobb multichannel fejlesztés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kapott a stratégiai gondolkodás, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell. A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett a Bookline busszal. A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyan kereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára A Bookline busz ebben a kategóriában is elnyerte a zsűri tetszését és kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett.
A jelentkezők közül az abszolút első díjat a legkiemelkedőbb megoldás kapja. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési és bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A zsűri idén megosztott aranyérmet adott át, így az érmeket a Spar Magyarország, és a Libri-Bookline a Bookline Busz „könyvekkel az ország körül” elnevezésű programjáért kapta.
- A Bookline Busz kialakításakor két fontos szempont lebegett a szemünk előtt. – mondja el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline kommunikációs, és marketingigazgatója - Az első, hogy elhagyjuk a hagyományos üzletformákat, és egy valódi közösségi teret építsünk ki, ahol kávézó találkozik egy innovatív, semmihez sem hasonlító, inspiráló, vadonatúj könyvesbolttal. A másik pedig, hogy a Bookline Busz ne csak a helyét tudja változtatni, de könyves kínálatával is képes legyen alkalmazkodni környezetéhez. A hosszú távú tervek között az szerepel, hogy ott legyünk az ország legizgalmasabb fesztiváljain és rendezvényein.
Kapcsolódó cikkek
- Három díjat is besöpört a Bookline
- Örkény-egypercesekkel rajtol a Bookline olvasásnépszerűsítő programja
- Már egy perc olvasás is élmény
- Bookline együttműködik a Simple alkalmazással,ezért mostantól lehet könyvet is vásárolni
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Bookline: Ha nyár, akkor szórakozás
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- A közösségi vásárlás terén erősít a Bookline
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet