Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál

Az energiaszolgáltató mostantól három kiemelt ügytípus esetén működtet gyors és kényelmes, a nap 24 órájában rendelkezésre álló tájékozódási lehetőséget. A felületek fő célja, hogy az igénylő számára mindig pontos információt biztosítson arról, hogy ügye jelenleg hol tart, mi az, ami eddig történt és mi a következő lépés. Ez a funkció az alábbi ügyek esetén érhető el: (új) árambekapcsolás, tartozásrendezés, háztartási méretű kiserőmű (HMKE) engedélyezés. 
Az energiavállalat nyáron kezdte meg új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak. Az is újdonság, hogy a cég Google alapú térképen teszi elérhetővé a tervezett üzemszüneteket Facebook és weboldalán.
 
A belépés a felületekre egyszerű, minden esetben két azonosító megadására van szükség – megfelelve a személyes információk védelmét célzó rendelkezéseknek és biztosítva a pontos tájékoztatást. Az egyik a felhasználó azonosító, amely minden számlán megtalálható, emellett pedig magát az ügyet vagy folyamatot kell azonosítani – az igénybejelentés számát, vagy tartozásrendezés esetén a szerződéses folyószámla számot kell megadni. 
 
Az E.ON új fejlesztései annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, új technikai megoldásokat használva intézhessék ügyeiket. 
 
A vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit július óta Boti, egy a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva. E sorba illeszkedik a számlához és ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok digitálissá tétele, melyek a gyorsaságuk és kényelmességük mellett egyúttal csökkentett környezetterhelést is jelentenek.
 
Az E.ON nyomon követési szolgáltatásainak elérhetősége: eon.hu/folyamatkovetes
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció