A változatos portfólió megmutat be az LG
2018. augusztus 31.
Az LG Electronics (LG) ThinQ márkájára koncentrál a 2018-as IFA-n: a rangos berlini szakkiállításon augusztus 31. és szeptember 5. között a vállalat innovációi és víziója kapja a főszerepet. Az LG célja bemutatni, hogy fejlett ThinQ technológiai megoldásai hogyan képesek jelentősen átformálni a vásárlók mindennapi életét szerte a világon.
A vállalat hatalmas kiállítóterének több mint egyharmada fókuszál a mesterséges intelligenciára (Artificial Intelligence, AI): az LG a ThinQ-termékek széles választékát három eltérő berendezésű zónában (ThinQ Travel, ThinQ Gourmet, és ThinQ Style) állítja ki. Minden egyes zóna egy professzionálisan megtervezett tér, amely a modern vásárlók változatos életvitelét reprezentálja, és természetes, de futurisztikus otthoni környezetekben mutatja be az AI-termékeket. A különféle kiállítási terek jól szemléltetik, hogy az LG ThinQ termékek milyen előnyöket kínálhatnak a stílus, a konyhai megoldások, az otthoni kényelem, a mozgás és a szórakozás terén.
Az utazás tematikájú kiállítótér (ThinQ Travel Zone) megmutatja, milyen könnyű megtalálni a tökéletes úticélt az LG AI televízióin, és milyen egyszerű repülőjegyet vagy szállást foglalni az LG G7ThinQ okostelefonnal. A Google hangalapú asszisztense hamarosan hét piac – Ausztrália, Dél-Korea, Egyesült Királyság, Franciaország, Kanada, Németország, Spanyolország – minden webOS-alapú LG AI televízióján elérhető lesz. A platform, amely már sikeresen debütált az Egyesült Államokban, hamarosan öt nyelven lesz hozzáférhető az LG globális stratégiájának megfelelően, melynek célja, hogy új szintre emelje a hangfelismerési megoldásokat. A Google hangalapú asszisztense révén a felhasználók profin menedzselhetik napi feladataikat, válaszokat találhatnak kérdéseikre és távolról vezérelhetik a kompatibilis okosotthon-eszközöket az LG AI tévéken keresztül. Az LG standjának látogatói ezek után az IoT nappalit nézhetik meg: az olasz luxus lakberendező céggel, a Natuzzival együttműködésben megalkotott lélegzetelállító tér a Milano Design Weeken mutatkozott be először. A vendégeket első ízben üdvözlő zóna jól szemlélteti az XBOOM AI ThinQ hangszórók képességeit, hiszen megmutatja, hogy a készülékekhez csatlakoztatott kanapék és fényinstallációk beállításait hogyan változtathatjuk egyszerű szóbeli utasításokkal.
Az intelligens InstaView ThinQ hűtőszekrényt a központi színpadon állította ki az LG, a konyha tematikájú ThinQ Gourmet zónában. A látogatók a kiállítási térben maguk is kipróbálhatják a hűtő fejlett képességeit, a készülék ugyanis recepteket ajánl, és képes instrukciókat adni a hozzá kapcsolt sütőnek és egyéb konyhai eszközöknek.
A ThinQ Style zóna az LG hangvezérléssel irányítható berendezéseinek széles választékát mutatja be. Ezek közé tartozik az LG Styler ThinQ, azaz a legújabb Styler ruhafrissítő készülék is, amely tisztábbá és frissebbé teszi a ruhákat, miközben egyszerű szóbeli utasításokkal irányítható. Az Európai Kép- és Hangszövetség (European Imaging and Sound Association — EISA) nemrégiben az LG számos, a három kiállítási térben elhelyezett termékét díjazta a mesterséges intelligencia és dizájn terén felvonultatott innovatív megoldásaikért.
Az életmódzónákkal szemben helyezkedik el az LG központi tech-kiállítótere, amely a vállalat ThinQ termékeibe – többek között az LG OLED és SUPER UHD tévékbe, valamint az LG Centum Systembe – épített innovatív technológiákat mutatja be. Itt tekinthető meg a vállalat 88 hüvelyk átmérőjű 8K OLED televíziója, amely 7680 x 4320 pixeles felbontásával akár széles betekintési szög esetén is képes a tökéletes fekete és a lehető legélénkebb színek megjelenítésére. Szintén itt debütál az LG 173 hüvelykes Micro LED kijelzője. Az egyéni pixeleket formáló, sorba rendezett mikroszkopikus LED fényforrásokból álló kijelző grandiózus házimozi-környezetben mutatkozik be, amely látványosan szemlélteti, hogy mérete hogyan változtatható az egyéni igényeknek megfelelően.
Szintén az IFA-n mutatkoznak be az LG CLOi mesterséges intelligenciával felvértezett segítő és viselhető robotjai. A fejlett robotokból álló kollekció teszi teljessé az LG vízióját a mesterséges intelligencia terén, hiszen a technológia nem csak az otthonokban, hanem azokon kívül is szolgálja a felhasználókat. Az LG viselhető CLOi SuitBot robotja ebben a kiállítási zónában mutatkozik be először. A feldolgozóiparban és az építőiparban kiválóan alkalmazható LG CLOi SuitBot a mozgékonyság elősegítésével javítja viselője életminőségét.
Az LG ThinQ termékekre egyből felhívja a figyelmet, hogy az LG standjának látogatóit egy hatalmas, LG OLED kijelzőkből álló kanyon fogadja, amelyen áthaladva a világ különféle természeti csodái jelennek meg. A 258 darab homorú és domború, kereskedelmi open-frame LG OLED kijelzőn öt fantasztikus tájat tekinthetnek meg a stand látogatói — a Columbia-jégmezőt, az Iguazú-vízesést, az Antilop-kanyont, valamint a Redwood és a Haleakalā nemzeti parkot.
Az IFA-n bemutatott, új LG SIGNATURE termékek közé tartozik egy borhűtő, egy alulfagyasztós hűtőszekrény és egy szárítógép is, melyek jól szemléltetik a prémium berendezések lehetőségeit a piacon. A borhűtő esztétikai és technológiai jellemzőit az LG a neves borkritikus, James Suckling segítségével egy borkóstolón mutatja be a szakkiállítás alatt. A termékek elegáns dizájnjához méltóan az LG a londoni székhelyű Jason Bruges művészeti stúdióval is együttműködésre lép, megalapítva a One Fine Day nevű, prémium LG SIGNATURE galériát.
Az LG szintén az IFA-n mutatja be a beépíthető konyhai berendezések európai piacára szánt új, prémium SIGNATURE KITCHEN SUITE konyhai termékcsaládot. Az új portfólió egyedi kiállítási környezetben debütál, amely a Messe Berlin nyári kertjében kapott helyet. Az európai Valcucine és Arclinea luxus lakberendező cégekkel együttműködésben megalkotott SIGNATURE konyhai termékek a kifinomult kézművességet és a kiemelkedő teljesítményt egyesítik.
Az IFA 2018 szakkiállítást az LG Electronics vezérigazgatója, Jo Seong-jin valamint technológiai vezetője, Dr. I.P. Park előadása nyitja meg. Közös nyitóelőadásukban a mesterséges intelligencia új korszakának vízióját vázolják fel – ez az első alkalom, hogy az LG vezetői ilyen kiemelt szerepet kapnak a szakkiállításon. A Think Wise, Be Free: Living Freer with AI, azaz Légy bölcs, légy szabad: kötetlen mindennapok a mesterséges intelligenciával című előadás és augusztus 31-én pénteken, a Messe Berlin 26b csarnokában hangzik majd el. A vezérigazgató előadásában arról beszél majd, hogy az LG AI-stratégiája a nyitott platformok, nyitott együttműködések és nyílt összekapcsolhatóság egyedülálló filozófiájára építve hogyan fogja megváltoztatni a felhasználók életét. Dr. Park ezt követően bemutatja, hogy ez az elképzelés hogyan kel életre a hétköznapi termékekben és milyen előnyökkel jár a fogyasztók számára az LG nyílt AI-stratégiája.
Az LG kiállítási standja a 2018-as IFA-n a Messe Berlin 18-as csarnokában kapott helyet. A változatos kiállítási tér a vállalat csúcskategóriás technológiáinak széles kínálatát mutatja be.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Az LG 2018-as mobilpiaci stratégiája
- Az LG mesterséges intelligenciát alkalmazó termékek egész sorát mutatja be a 2018-as IFA-n
- Az LG piacvezető pozícióra tör a prémium televíziós technológiák terén
- Az LG az IFA-n mutatja be a világ első 8K OLED televízióját
- Az LG kibővített SIGNATUR termékcsaláddal érkezik az IFA kiállításra
- Az LG további termékekkel bővíti prémium termékcsaládját
- A CLOi SuitBot az LG első emberközpontú robotja
- Megérkezett az első intelligens viselhető robot
- Az LG új korszakot nyit a robotikában