Az új LG TONE viselhető eszközök a Google szolgáltatásaival egészültek ki
2018. augusztus 24.
A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG Electronics (LG) legújabb vezeték nélküli, viselhető audioeszközei, többek között a Google Assistant gombbal felszerelt LG TONE Platinum SE (HBS-1120 modell) valamint a külső hangszóróval ellátott LG TONE Ultra SE (HBS-835S modell).
Az LG TONE Platinum SE az első TONE modell, amely megkapta a Google hangalapú asszisztensét, így képes arra, hogy a Google Fordító használatával valós időben lefordítson bármilyen szöveget. A felhasználóknak nincs szüksége az “OK Google” hangparancsra, hiszen egyetlen gombnyomással aktiválhatják az asszisztenst, azonnal elérve a mesterségesintelligencia-funkciókat. Mindez vitathatatlan előnyt jelent az olyan szolgáltatások használatakor, mint a Google Fordító, hiszen az idegen nyelven történő kommunikáció gyorsabb és természetesebb lehet, ha nem kell folyamatosan hangparanccsal aktiválni a szolgáltatást.
Az LG hangmérnökei egy olyan hibrid terméket fejlesztettek ki, amely egy lengőnyelves és egy dinamikus hangszóróból áll – ezt a kombinációt jellemzően a hivatásos zenészek által használt fülhallgatókban lehet megtalálni. A lengőnyelves egység a kristálytiszta magas hangok megszólaltatásáért, míg a dinamikus hangszóró az erőteljes mélyhangzásért felel. Az LG legújabb fülhallgatói fekete, kék és arany színben érhetők el.
Egy másik új eszközben, az LG TONE Ultra SE-ben a füldugók mellett egy külső mono hangszóró is helyet kapott. Ennek révén a felhasználók úgy telefonálhatnak és hallgathatnak zenét, hogy közben nem zárják ki a környezeti zajokat – mindez akkor jelent nagy előnyt, ha egy adott helyzetben a környezetünkre is figyelnünk kell. Az LG TONE Platinum SE és az LG TONE Ultra SE is kettős MEMS-mikrofont kapott, amely a kiváló hívásminőség mellett a Tone & Talk okostelefonos alkalmazás gördülékeny használatát is támogatja. (A termékek elérhetősége és tulajdonságai régiónként eltérhetnek.)
„Az LG új paradigmát teremtett a viselhető audioeszközök piacán azzal, hogy okos funkciókkal egészítette ki sikeres TONE termékcsaládját” — mondta Kim Taegyun, az LG üzletágvezetője. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy még több kiváló minőségű viselhető audioeszközt kínáljunk a felhasználóknak világszerte.”
Az IFA látogatói augusztus 31. és szeptember 5. között személyesen is megtekinthetik az új TONE termékeket a Messe Berlin 18-as csarnokában.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Az LG 2018-as mobilpiaci stratégiája
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Jön a GameFly Streaming videójáték-szolgáltatás
- Jön a GameFly Streaming videójáték-szolgáltatás