A Xerox két terméke is megkapta az InterTech Technology Awards díját
2018. augusztus 23.
A Xerox két terméke, a Xerox Iridesse Production Press és a XMPie’s Circle PersonalEffect Edition is megkapta az InterTech Technology Awards díját, amely az egyik legrangosabb elismerés a nyomtatott szektorban. Ezzel elismerték, hogy a Xerox megoldásai jelentős hatással vannak az iparágra azáltal, hogy lehetővé teszik a jövedelmező, egyedi technológiát igénylő díszítéseket, valamint a személyre szabott többcsatornás kommunikációt.
A grafikai szakma legnagyobb szervezete, a Printing Industries of America (PIA) által odaítélt díjakkal azokat a technológiákat ismerik el, amelyek segítik a vizuális kommunikáció fejlődését. „Olyan eszközöket és szoftveres megoldásokat keresünk, amelyek valóban innovatívak és új lehetőségeket nyitnak a nyomdák számára” – mondta el Jim Workman, a PIA Technológiai és Kutatási Központjának az alelnöke.
Az Iridesse látványos fémes színeket és különleges díszítéseket tesz lehetővé, amelyek ragyogóvá és egyedivé teszik a nyomdatechnikai termékeket; a Circle pedig olyan technológiát kínál az ügyfeleknek, amelynek a használatával a többcsatornás kommunikációjuk minden eddiginél sikeresebb lehet.
„Az ügyfeleink számára az Iridesse és az XMPie technológia olyan hatékony eszközök, amelyekkel a nyomtatott megoldások és marketingkampányok újabb szintre emelhetők” - mondta Andrew Copley, a Xerox Graphic Communications Solutions részlegének az elnöke. „Egyre nagyobb az igény arra, hogy különleges nyomtatási díszítések készüljenek, miközben a teljes marketingfolyamatot átfogó, automatizált, többcsatornás marketing megoldások komoly versenyelőnyt jelenthetnek ügyfeleinknek.”
Az Iridesse az egyetlen digitális, hat nyomóművel rendelkező nyomdagép, amely négyszínes nyomtatást és két speciális szín, az arany és ezüst, illetve clear/lakkhatású festéket ötvözi egyetlen nyomtatási folyamatban. A nyomógép élénk CMYK, gazdag fémes színek és irizáló speciális effektek létrehozására képes.
„A zsűri úgy vélte, hogy azzal, hogy az Iridesse képes CMYK-t, valamint több fémes színt is nyomtatni egy munkamenetben, teljes nyomtatási sebességgel és rendkívül éles felbontással, valóban innovatív megoldást képvisel” – mondta Workman. „Kiemelték azt is, hogy a speciális effektek használata tovább fokozható a tinták gyors cserélésével az egyes pozíciókban.”
A Circle az egyetlen többcsatornás kommunikációs megoldás, amely összehangolja az egyéni tartalmat és az automatizált marketingfolyamatokat. Egy olyan hatékony szoftver, amely a marketing kampányok minden egyes szakaszát összekapcsolja a tervezéstől kezdve, a megvalósításon keresztül egészen a teljesítmény méréséig. A Circle lehetővé teszi a nyomdák számára, hogy más platformokhoz, például a Salesforce és a Facebook szolgáltatásaihoz is csatlakozzanak, így a kampányok digitális elemei is egyszerűen integrálhatók.
„A zsűri elismerte a Circle-ben rejlő marketing lehetőségeket az ügyfeleik többcsatornás kampányainak megvalósításakor” – mondta Workman. „A vizuális megjelenítés, a kapcsolódás és integrációs lehetőségek, valamint a megfizethetőség miatt a zsűri tagjai úgy gondolták, hogy jelentős hatása lehet az iparágra.”
Kapcsolódó cikkek
- A Xerox vezető szerepet tölt be a legkorszerűbb nyomdaipari technológiák kifejlesztésében
- A Xerox új, költséghatékony monokróm nyomtatókkal segíti a kkv-k működését
- Új monokróm nyomtatók KKV-k számára a Xeroxtól
- A Xerox Workplace Solutions szolgáltatása támogatja a mobilitást és a nyomtatásmenedzsmentet
- Hiányszakma: egyre kevesebb a nyomdász is
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
- Különleges nyomdagép a Xerox-tól
- A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) felhasználói a Föld visszaerdősítését segíthetik
- A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
- A Xerox külön stratégiával támogatja a távmunkában dolgozókat