Árbevétel-növekedés és stabil teljesítmény a UPC Magyarországnál
2018. augusztus 10.
Az összes üzletág erős teljesítményének eredményeként 6,1%-os árbevétel-növekedésről, emellett pedig emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolhat be a UPC Magyarország 2018 második negyedévében.
A kiváló üzleti eredményeket a továbbfejlesztett ajánlatok és a kibővített készülék portfólió sikere, illetve az üzleti- és a mobil üzletágak kimagasló teljesítménye alapozták meg. Az országszerte, de különösen a monori régióban folytatott dinamikus hálózatfejlesztéseknek köszönhetően egyre több ügyfél számára érhetők el a UPC szupergyors hálózatán nyújtott innovatív szolgáltatások.
2018 második negyedévének legfontosabb eredményei*:
- Az előfizetések száma meghaladta a 2 119 600-at.
- A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 600-zal növekedett 2017 második negyedévéhez képest, és meghaladta a 859 400-at.
- Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 35 100-zal növekedett, és így elérte a 680 300-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 687 700-ra bővült, ami 14 600-zal több, mint az előző év azonos időszakában.
- A mobil előfizetések száma meghaladta a 99 000-et, ami 24 300-as növekedést jelent 2017 második negyedéve óta.
- A UPC hálózata országszerte már 1 807 300 háztartásban érhető el, ami 58 800-zal több, mint egy évvel korábban.
Több mint 2,1 millió előfizetés és 859 400 ügyfél 2018 második negyedévében:
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:
“2018 második negyedévében folytattuk azokat a beruházásokat, amelyek segítségével tovább fejlesztettük szupergyors szélessávú hálózatunkat és korszerű szolgáltatásainkat. Bevezettük új, rugalmas mobil díjcsomagjainkat, és megújítottuk készülék-kínálatunkat. Ezekkel a lépésekkel további értéket teremtünk lakossági és üzleti ügyfeleink számára, amely hozzájárul a UPC Magyarország versenyképességének növekedéséhez.”
6,1%-os árbevétel-növekedés az üzletágak stabil teljesítményének köszönhetően
Az előző év azonos időszakához viszonyítva 6,1%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország a második negyedév során. A kiváló teljesítmény egyik motorja a kibővített ajánlati portfólió, különösen a mobilszolgáltatások terén, ahol a UPC elindította vadonatúj, igény szerint beállítható korlátlan hang- és adatforgalmat biztosító díjcsomagjait. A siker további eleme a kiszélesített készülékválaszték, amelynek következtében erőteljesen növekedett az előfizetések és az ügyfelek száma, illetve megugrott a tévékészülékek és mobil eszközök értékesítése is. Az üzleti- és a mobil szolgáltatások üzletág jó teljesítménye is hozzájárult a vállalat pénzügyi eredményeinek erősödéséhez.
Egyenletesen növekszik az előfizetések száma
A vezetékes és mobil előfizetések száma a második negyedévben összességében 2,1 millió fölé emelkedett. Június végén 680 300 szélessávú internet-előfizetést tartott számon a UPC, ami 35 100-zal haladta meg az egy évvel korábbi mennyiséget. Emellett a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 14 600-zal nőtt, így a negyedév végére elérte a 687 700-at. Jól teljesítettek a telefonszolgáltatások is: miközben a vezetékes telefon előfizetések száma – egy év alatt 56 900-zal növekedve – a második negyedév végén már 652 700 fölött járt, ugyanebben az időszakban a mobil előfizetések száma 24 300-zal nőtt, és így elérte a 99 000-et.
Gyorsuló hálózatfejlesztések
A UPC – részben saját forrásból, részben a kormányzat Szupergyors Internet Programjának segítségével – meglévő szolgáltatási területén és új településeken is tovább folytatja hálózatának fejlesztését, különösen a monori körzetben. 2018 június végén országszerte 1 807 300 háztartásban voltak elérhetőek a UPC szolgáltatásai, amely 58 800-zal több mint egy évvel korábban. A lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig meghaladta a 859 400-at.
_____________
* A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.
Kapcsolódó cikkek
- Az elmúlt öt év legjobb első negyedéves eredményét érte el a UPC
- Kiemelkedő első negyedéves üzleti eredmények és folyamatos hálózatfejlesztések a UPC-nél
- Medgyessy Gergely a UPC Magyarország új vállalati kommunikációs menedzsere
- Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
- Robert Redeleanu áprilistól Magyarország mellett Lengyelországban is ellátja a vezérigazgatói feladatokat
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés ért el a UPC 2017-ben
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- Díjjal ismerték el a UPC fogyasztói élményt emelő törekvéseit
- Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC