A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
2018. május 19.
A Fujitsu bevezette a ServiceNow platformhoz szánt Symfoni WE for Professional Services megoldását. A fejlesztéssel a felhasználók maximális értéket hozhatnak ki ServiceNow rendszereikből – bővebb funkcionalitással nagyobb átláthatósággal, valamint az erőforrás-tervezés és a szolgáltatásnyújtási folyamatok szorosabb szabályozásával. A ServiceNow által tanúsított Symfoni WE már jelenleg is kapható a ServiceNow alkalmazásáruházban.
A kizárólag a Fujitsutól megvásárolható Symfoni WE for Professional Services új funkciókkal egészíti ki az ügyfél meglévő ServiceNow rendszerét, és mélyebb, kifinomultabb betekintést nyújt az erőforrások hasznosításába a professzionális szolgáltatásokat nyújtó szervezetek számára. A megszokott ServiceNow felületen közvetlenül és egyszerűen elérhető Symfoni WE a szolgáltatásnyújtás valamennyi aspektusát lefedi, és egységes erőforrás-gazdálkodási és kapacitástervezési konzolt, valamint valós idejű erőforráskövetési lehetőséget biztosít. Az erősen vizuális, felhasználóbarát dashboardok segítségével optimalizálható az erőforrások hasznosítása és észszerűsíthetők a belső folyamatok, így a vállalat bevált gyakorlatot vezethet be, és pontosan előre tervezheti és kézben tarthatja a szolgáltatási költségvetést.
A Fujitsu több mint 20 év szolgáltatásnyújtási és IT-szolgáltatásmenedzsment (ITSM) tapasztalatait kamatoztatva dolgozta ki a megoldást, és maga is a Symfoni WE-t használja a globális szervezetén belüli szolgáltatásnyújtás optimalizálására.
„A ServiceNow ma már stratégiai eszköz. A digitális munkahely változó igényeinek kielégítésére törekvő szervezetek e platform segítségével gyorsítják a digitális átalakulást. A Symfoni WE a meglévő képességeket kiegészítve biztosítja a megalapozott és jól időzített üzleti döntések meghozatalához szükséges átláthatóságot és felismeréseket. A megoldással minden szervezet a maximumot hozhatja ki ServiceNow beruházásából. De a Fujitsu részéről talán az a legmeggyőzőbb érv a Symfoni WE mellett, hogy mi is egységesen ezt a megoldást használjuk teljes globális működésünk támogatására” – mutatott rá Bjørn Jarl, a Fujitsu EMEIA-régióbeli ServiceNow praxisának vezetője.
A Symfoni ESM 2016-os felvásárlásával a Fujitsu lett a ServiceNow egyik legnagyobb teljes körű támogatást nyújtó partnere az Európát, Közel-Keletet, Indiát és Afrikát magában foglaló EMEIA-régióban*. A Fujitsu világszerte több mint 360 képzett tanácsadóval működő ServiceNow praxisa teljes életciklusra kiterjedő tanácsadást, rendszervezetést, támogatást és oktatást biztosít. Egyedülálló munkahely-átalakítási szemlélete középpontjában az ügyfelekkel közös, eredményorientált munka, a „co-creation” áll.
A Symfoni WE for Professional Services gördülékenyen integrálható a ServiceNow platformba, könnyen konfigurálható és kifogástalan felhasználói élményt kínál. A megoldás egyszerűen beállítható és integrálható a szervezet meglévő rendszereivel, így azonnal új értékkel gazdagítja a meglévő ServiceNow platformot.
__________________
* A Fujitsu a ServiceNow „arany” fokozatú szolgáltatási és értékesítési partnere. A szolgáltatási életciklus egészét lefedő partnerként teljes körű szolgáltatásokat kínál az igényelemzéstől kezdve a tervezésen és a szolgáltatásnyújtáson át a folyamatos támogatásig.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu mesterséges intelligencia az EU új bankbiztonsági projektjében
- A stratégiai figyelem hiánya fogja vissza a mesterséges intelligencia terjedését Európában
- A Fujitsu bejelentette 7. generációs ETERNUS CS8000 platformját
- Itt a Fujitsu következő generációs ETERNUS CS8000 platformja
- Dell EMC kutatás a szervezetek informatikai érettségéről
- Messze lehagyják a versenytársaikat az informatikát átszervező vállalatok
- A Fujitsu szolgáltatásként nyújtott megoldást vezet be a robotizált folyamatautomatizálás egyszerűsítésére
- A Fujitsu „pay-as-you-go” szolgáltatása egyszerűsíti a robotizált folyamatautomatizációt
- A Fujitsu VMware- és Microsoft-hitelesítést szerzett PRIMEFLEX rendszereihez
- A Fujitsu a Hannoveri vásáron mutatja be az iparágat forradalmasító megoldásait