A Lenovo többéves együttműködést jelentett be a Scuderia Ferrarival
2018. április 1.
A Scuderia Ferrarival kötött többéves együttműködést jelentett be a Lenovo a 2018-as Formula-1 világbajnokság első futamán Melbourne-ben. A partnerséggel a Lenovo célja a márka nemzetközi ismertségének további erősítése és a legkedveltebb márkák közötti pozicionálása.
A partnerség keretében Lenovo logókkal matricázták fel a Scuderia Ferrari 2018 F1 együléses autóját oldalsó szárnyán és elülső felfüggesztésén, és márkajelzéssel látták el a csapat egyenruháját és a pilótaruhák karját. A Lenovo ezen felül számos terméket - ThinkPad laptopokat és Miix táblagépeket - biztosít a Scuderia Ferrarinak a versenypályákon és a pályákon kívül egyaránt.
„Rendkívüli örömmel tölt el bennünket, hogy a Scuderia Ferrarival való partnerség keretében egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, amelyet mindamellett, hogy az egyik legikonikusabb nemzetközi márkaként tartanak számon, egyedülálló dizájn, teljesítmény és innováció jellemez. Ezek az értékek a Lenovo számára is kulcsfontosságúak. A Forma-1 és a Ferrari márka nemzetközi platformjának együttese kiváló lehetőséget nyújt a Lenovo márka ismertségének világszintű növelésében” – mondta Gianfranco Lanci, a Lenovo Corporate elnöke és ügyvezető igazgatója.
A Lenovo logó először az SF71H együléses darabján jelent meg február 22-én az olaszországi Maranello-ban, a debütálásra pedig a Forma-1 szezonmegnyitóján, Melbourne-ben, az ausztrál nagydíjon került sor.
Kapcsolódó cikkek
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- A Lenovo bemutatja új TAB3 sorozatát
- A Lenovo bemutatja új TAB3 sorozatát
- Ismerje meg a lenyűgöző Lenovo VIBE K5 Plus-t
- Ismerje meg a lenyűgöző Lenovo VIBE K5 Plus-t
- Lenovo: a vártnál jobb eredmény az elmúlt negyedévben
- Lenovo: teljes fordulat a mobil irányába
- Kanada legerősebb szuperszámítógépe, a Niagara teljesítményét növeli a Lenovo ThinkSystem
- A Lenovo az intelligencia átalakulásokra helyezi a hangsúlyt 2018-ban