Podcastot indít a KLM
2018. március 20.
Új kommunikációs csatornán lép kapcsolatba a Holland Királyi Légitársaság utasaival: a „The Journey” elnevezésű, angol nyelvű podcastban utasok osztják meg legkülönlegesebb élményeiket a nagyközönséggel.
A KLM az első légitársaság, amely podcaston keresztül mutatja be az utazás páratlan varázsát. Minden epizód egy másik élményről szól majd, így a hallgatók a világ minden tájáról megtudhatnak érdekességeket, legyen szó a havas Alaszkáról, vagy Újdelhi forgalmas utcáiról.
„A podcast egy egyedi megközelítéssel egészíti ki meglévő kommunikációs csatornáinkat. A podcast remek medium a légitársaság számára, hiszen a hallgatókat akár 30-40 percre is le tudja kötni.” – nyilatkozta Natasha van Roode, a KLM marketing kommunikációs vezetője.
A podcast ingyen hallgatható a podcast.klm.com oldalon, ahol háttérinformációk is találhatóak a különböző epizódokról, valamint itt oszthatják meg az utasok saját történetüket, hiszen a légitársaság folyamatosan keresi a különleges utazási élményeket. Mi több, a „The Journey” olyan népszerű podcast platformokon is elérhető, mint az Apple Podcast, a Spotify vagy a Google Play. A KLM utasai pedig a fedélzeti szórakoztatórendszerben is megtalálják a hanganyagokat a hosszú távú járatokon.
Kapcsolódó cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
- A KLM az emberi munkaerőt ötvözi a mesterséges intelligenciával
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Újabb úttörő digitális funkció a KLM-nél
- A Blue Bot nevű szolgáltatás segít csomagolni a KLM-nél
- A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra
- A KLM robotja már bőröndöt is pakol
- A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét