A BiXPERT legsikeresebb éve volt a tavalyi
2018. február 19.
Árbevétel tekintetében a tavalyi évhez képest több mint 66%-kal nőtt és minden idők legjobb évét produkálta a BiXPERT Kft. Nyereségesség szempontjából még jobb a helyzet, és nem, nem is ez a legfontosabb kulcsmutatójuk.
Ezt a sikert egyrészt hűséges ügyfeleiknek köszönhetik, akikkel már hosszú évek óta együtt dolgoznak és azon új ügyfeleiknek, akik az elmúlt években szavaztak bizalmat nekik.
Amire a legbüszkébbek, hogy minden eddiginél több új ügyfelük lett, több projektet fejeztek be és többen csatlakoztak felhasználóik népes táborához. Jelentősen nőtt a szoftverértékesítésből és a támogatásból származó árbevételük, hiszen cégük a MicroStrategy és a Jedox mellett további kiváló termékekkel bővítette termékpalettáját az egyre sokrétűbb ügyféligények kielégítése érdekében. Egyik új termékük a Visual Crossing, mely teljes körű térképes megoldást nyújt Üzleti Intelligencia megoldásokhoz, a másik pedig az Exasol, mely a világ leggyorsabb, legjobban skálázható, legintelligensebb memória alapú analitikus adatbázisa.
A munkatársaik száma átlagban az árbevétellel arányosan nőtt, de év végére kétszer annyian voltak, mint egy évvel azelőtt. Sikerült egy nagyrészt fiatalokból álló, de néhány, évtizedes tapasztalattal rendelkező „veteránt” is felvonultató csapatot összerakni, akik minden akadályt bravúrosan vettek. Cégük folyamatos tréningekkel és képzésekkel biztosítja minden kolléga számára a fejlődési lehetőséget. A létszámbővülés miatt a Graphisoft Parkon belül tavaly év végén egy tágasabb irodába költöztek.
A 2017-es év sikerei is mutatják, hogy cégük minden területen kimagaslóan fejlődik. De nem kényelmesedhetnek el, sok feladatuk lesz ebben az évben is. Új termékek forgalmazását kezdték meg és tanácsadóikra is sok folyamatban lévő és új projekt vár. A 2018-as évre tele vannak tervekkel és a cég további bővülését célozták meg.
Kapcsolódó cikkek
- 2017 - az eddigi legjobb éve volt a BiXPERT-nek
- Robert Redeleanu áprilistól Magyarország mellett Lengyelországban is ellátja a vezérigazgatói feladatokat
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés ért el a UPC 2017-ben
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
- 13 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke
- A GEFCO bemutatta megújított arculatát
- A megújult GEFCO új ambíciókat tükröz
- A régió legnagyobb egybefüggő logisztikai központját adták át Miskolcon