Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
2018. február 16.
Iparági összehasonlításban is kiemelkedő, közel 10%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország 2017-ben. A kiváló üzleti eredmény az ügyfelek igényeit magas szinten kielégítő, egyre jobban teljesítő vezetékes- és mobilszolgáltatásoknak és a márka újrapozícionálásának is köszönhető. A nagy értékű beruházások és a folyamatos hálózatfejlesztés eredményeként a UPC szupergyors hálózata országszerte már 1,8 millió háztartásban érhető el.
A 2017-es esztendő legfontosabb üzleti eredményei:*
- Az előfizetések száma meghaladta a 2 millió 64 ezret.
- A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2017 végén már 850 ezer felett járt, ami több mint 27 ezres növekedés a 2016-os záróadathoz képest.
- Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma közel 40 ezerrel növekedett, és így meghaladta a 664 ezret.
- A digitális és analóg televízió előfizetések száma is 683 ezerre bővült, ami közel 20 ezerrel több, mint az előző év azonos időszakában.
- A mobil előfizetések száma december végén meghaladta a 88 ezret.
- A UPC tavaly összesen 17,6 milliárd forintot költött beruházásokra, és számos új településre juttatta el korszerű szolgáltatásait.
- 2017 az új, HAPPY HOME ajánlatok bevezetése és az ügyfelek számára rendkívül kedvező internetes sebességnövelések miatt is emlékezetes év volt a UPC Magyarországnál.
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója:
„A UPC Magyarország összes munkatársával együtt nagyon büszke vagyok 2017-es üzleti eredményeinkre. Új HAPPY HOME ajánlataink bevezetésével még jobban meg tudunk felelni előfizetőink elvárásainak. A Connect Box és a Horizon Box pozitív fogadtatása arra ösztönöz minket, hogy a lehető legtöbb otthonba juttassuk el modern megoldásainkat. Innovációra, hálózatépítésre és márkamegújításra fordított befektetéseink kiváló alapot teremtenek fejlődésünkhöz az elkövetkező években.”
2 064 000 előfizetés és 850 000 ügyfél**:
Mobil-, B2B- és hálózatfejlesztés a jelentős árbevétel-növekedés hátterében
A kiemelkedő, 9,7%-os árbevétel-növekedés motorja elsősorban a mobil- és az üzleti szolgáltatások, valamint a hálózatfejlesztések dinamikus növekedése volt. 17,6 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően nagy lendülettel folytatódott a hálózat további kiépítése is, így 2017 végén már az ország 347 településén élvezhették az ügyfelek a UPC szupergyors, szélessávú hálózatának előnyeit.
Növekedett az előfizetések száma
A 2017. december 31-i adatok szerint az előfizetések száma meghaladta az 2 064 000-et. Ez 141 ezres bővülést jelent egy év alatt. A szélessávú internetszolgáltatások mennyisége elérte a 664 000 et, ami az előző évi adatokhoz viszonyítva több mint 39 800-as növekedést jelent. Az analóg és a digitális televízió előfizetések száma 19 800-zal nőtt, így elérte a 683 100-as számot. A vezetékes telefon szolgáltatások száma 628 000 volt, ami összehasonlítva az előző évvel, több mint 55 500 új előfizetést jelent. A dinamikusan fejlődő mobilszolgáltatások terén a UPC Mobil előfizetések száma 2017 végére meghaladta a 88 400-at, ami 25 900-zal több, mint egy évvel korábban. A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2017 végén már 850 ezer felett járt, ami több mint 27 ezres növekedés a 2016-os záró adathoz képest.
Digitális Jólét, HAPPY HOME, növekvő sávszélesség
2017 emlékezetes év volt a UPC számára. A monori körzetben a tervezett ütemezés szerint, még az első negyedévben sikerült befejezni a 2016-ban elkezdett hálózatkorszerűsítés első szakaszát. Júniusban a hazai szolgáltatók közül elsőként a UPC-nél vehették igénybe az előfizetők a Digitális Jólét Internet Alapcsomagot. Szeptemberben az új arculattal együtt megérkeztek a HAPPY HOME ajánlatok, amelyek segítségével az ügyfelek még felszabadultabban élvezhetik a szélessávú kapcsolat előnyeit. Októberben pedig több mint 120 ezer ügyfél örülhetett annak az ingyenes sávszélesség-emelésnek, amelynek köszönhetően másodpercenként 120 megabitre gyorsította fel a UPC a minimális letöltési sebességet.
_____________________
* A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.
** 2017. december 31-i záróadatok
*** Változás a 2016. december 31-i adatokhoz viszonyítva
Kapcsolódó cikkek
- Jelentős árbevétel-növekedés ért el a UPC 2017-ben
- Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
- A GEFCO bemutatta megújított arculatát
- A megújult GEFCO új ambíciókat tükröz
- Díjjal ismerték el a UPC fogyasztói élményt emelő törekvéseit
- Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC
- A UPC Magyarország 10,2%-os árbevétel-növekedést ért el 2017 harmadik negyedévében
- Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál
- A UPC új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját tevékenységét
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC