Minden út a fogyasztáshoz vezet!
2018. február 8.
Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik.
Bemutatásra kerül például, hogy miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni és üzemeltetni illetve, hogy milyen országos, vagy azon is túlnyúló hiper-szupermarketet alapíthatunk szinte zéró tőkebevonással. Górcső alá veszi, hogy mikor érdemes marketing- és mikor ún. értékesítési kampányokat szerveznünk. Az is megvitatásra kerül, hogy mikor kell magunknak cselekednünk, és mikor kell szakemberek, vagy ügynökség segítségét kérnünk. És persze szó esik a hétköznapi üzemelésben rejlő akadályokról is, mint például a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció, vagy akár egy influencer alkalmazása. Lehetetlen mindet felsorolni.
A konferencián Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese is előadást fog tartani, az első napon (2018. február 28. szerda) 15:30- 15:45 között. Az előadás témája pedig: Attitűdök mérési eszközei. Módszertani kérdések a perszionalizáció felállításainál. Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre az attitűdök meghatározására? Milyen méréseket végezhetsz el saját magad, és honnantól kell már szolgáltatót keresned.
Kapcsolódó cikkek
- Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!
- Magyar fejlesztések mutatkoztak be a Blockchain Budapest konferencián
- Magyar fejlesztések a kriptovilág élvonalában
- Blockchain Budapest konferencia
- Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk
- Januárban újra Magyar Marketing Fesztivál
- Jubilálnak a marketing fesztiválozók
- Márciusban jön az autóipar legnagyobb régiós fóruma
- Az okos közlekedés legnagyobb innovációs fórumát rendezik meg Budapesten
- Feltöltődés az USA-ban