Sikeres évet zárt a Business Lease
2018. január 19.
Több mint 20%-os növekedést ért el 2017-ben a járműlízinggel, flottamenedzsmenttel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó Business Lease Hungary Kft. autóflottájának mérete az előző évhez képest. A 2017-es évet továbbá 9,3-es ügyfélelégedettségi mutatóval zárta a vállalat, mely 12 éve biztosít a magyar ügyfelei számára folyamatosan megújuló termékeket, és cégreszabott igényeknek megfelelő szolgáltatáscsomagokat egyre nagyobb sikerrel.
„Nagyon szoros összefüggést tapasztalunk az ügyfélelégedettség és cégünk növekedése között, mely a piaci növekedés többszöröse” – mondta Vincent van der Meijden, a Business Lease Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. „Ügyfeleink magas minőségű szolgáltatásokat kapnak tőlünk, mellyel nagyban megkönnyítjük az életüket, és jelentős költséget takarítanak meg. A jelenlegi gazdasági helyzetben a cégek arra törekednek, hogy hatékonyan végezzék munkájukat, ezért a saját fő tevékenységükbe fektetnek pénzt. Az operatív lízing tökéletes megoldás, hiszen a cég arra fordíthatja a forrásait, amiben a legsikeresebb: a fő tevékenységére” – foglalta össze Vincent van der Meijden. Az elmúlt 12 évben a cég egy olyan stabil és hosszútávú erős kapcsolatot épített ki ügyfeleivel, valamint beszállítóival, amely a kölcsönös bizalmon és tisztességes magatartáson alapul.
A magasan képzett, motivált munkatársak mindig tökéletes kiszolgálást biztosítanak az ügyfelek számára, és a cég 2017-es felmérése azt bizonyítja, hogy a 20% feletti növekedéshez nagyban hozzájárult a kimagasló ügyfélelégedettség. A Business Lease ügyfélelégedettségi kérdőívét évek óta a neves és független Feeddex kutatócég készíti és elemzi. A 100 pontos skálán az Ügyfelek elégedettsége 9,3, míg a Gépjárművezetőké 9,1 pontos lett, tovább erősítve a “Better care” filozófia sikerességét.
„Elégedett ügyfelek, professzionális szolgáltatások és 20% feletti autóflotta növekedés – így tudom összegezni a Business Lease Hungary 2017-es magyarországi működését” – mondta Vincent van der Meijden, a cég ügyvezető igazgatója. „A kollégák szakértelme és ügyfélközpontú gondolkodásmódja tavaly még magasabbra tette a mércét a flottapiacon, és ezért ismételten sikeres üzleti évet zárhattunk. Büszke vagyok fantasztikus szakembereinkre, köztük a megújult értékesítő csapatunkra, akik a folyamatosan változó világunkban is képesek mindig megfelelni az aktuális kihívásoknak együttműködő szemléletükkel. A magas ügyfélelégedettség ékes bizonyítéka annak, hogy jó irányba tartunk, jó csapattal és minőségi szolgáltatásokkal.”
Kapcsolódó cikkek
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- A Xerox nyomtatói már értik az emberi beszédet
- 20% feletti autóflotta növekedés és magas ügyfélelégedettség a Business Lease-nél
- Hangutasításokkal is irányíthatók a Xerox nyomtatói
- Már azt is érti a nyomtatónk, ha beszélünk hozzá
- Egy munkahétnyi tanulás a versenyképes tudásért
- A Telenor évi 40 óra tanulásra ösztönzi a munkavállalóit