A Fujitsu hét éves szerződést írt alá az Intrum hitelkezelési szolgáltatócsoporttal
2017. december 9.
Európa vezető hitelkezelési szolgáltatócsoportja, a Intrum hét évre szóló globális IT-outsourcing szerződést írt alá a Fujitsuval.
A 23 országot lefedő megállapodás keretében a Fujitsu teljes körűen kiszervezett IT-szolgáltatásokat nyújt az Intrumnak az adatközponti működés, a felhő, a hibrid IT, a biztonság, a 7x24 órás service desk és a több mint 8000 végfelhasználót érintő támogatás terén. A szerződés induló értéke mintegy 100 millió euró.
Az Intrum Justitia és a Lindorff fúziójával 2017 júniusában létrejött Intrum Európa legnagyobb, 100 ezresnél is nagyobb ügyfélkörrel rendelkező hitelkezelési szolgáltatója. Az IT-infrastruktúrák valamennyi földrajzi térségre és leányvállalatra kiterjedő ésszerűsítése és modernizációja fontos szerepet játszik az Intrum konszolidálásában.
Az Intrum az IT-infrastruktúra kiszervezése terén a Lindorffal korábban folytatott együttműködés tapasztalatai alapján választotta a Fujitsut IT-partnerül. A Fujitsu emberközpontú szemléletét, globális képességeit, folyamatos stratégiai innovációs tevékenységét és a fejlett automatizáció, valamint a hálózat peremén működő és IoT-technológiák integrálása terén felhalmozott, bizonyított szakértelmét kamatoztatva nyújtja szolgáltatásait a vállalatnak. Azzal, hogy kiszervezi IT-infrastruktúráját a Fujitsuhoz, az Intrum szert tehet az igény szerinti kapacitásbővítéshez szükség rugalmasságra. A vállalat elengedhetetlennek tartja az ütőképes IT-infrastruktúrát globális növekedésének felgyorsítása, hatékonysága fokozása és állandó IT-karbantartási költségei mérséklése szempontjából.
A szerződés keretében a Fujitsu teljes körű outsourcing-szolgáltatást biztosít ügyfelének. A következő generációs service desk mesterséges intelligencia alkalmazásával segít azonosítani az IT-problémák kiváltó okát, és megakadályozni megismétlődésüket.
„Küldetésünk, hogy segítséget nyújtsunk a vállalatoknak az ügyfeleik jobb kiszolgálásához, és ezen keresztül az üzleti növekedéshez. Olyan megoldásokat kínálunk számukra, amelyekkel javíthatják cashflowjukat, és hosszú távon is nyereségesen működhetnek. Piacvezető hitelkezelési szolgáltatóként nagy teljesítményű IT-infrastruktúrára van szükségünk a tőlünk elvárt biztonság, agilitás és rendelkezésre állás biztosításhoz. A Lindorffal kiépített partnerkapcsolat során a Fujitsu már bizonyította képességeit e téren. Fúziónk lehetőséget teremtett a növekedésre, az optimalizálásra és földrajzi terjeszkedésre. A Fujitsuval aláírt megállapodás jó alapot teremt a még hatékonyabb IT-szolgáltatások nyújtásához, és segít kiaknáznunk a méretgazdaságosságból és a kiterjedtebb szakértelemből adódó új lehetőségeket” – nyilatkozta Cathrine Klouman, az Intrum operatív vezérigazgató-helyettese.
„Az Intrum döntése a Fujitsu mellett bizonyítja, hogy élen járunk a hálózat peremén működő intelligens technológia és a dolgok internetje mindennapi üzleti folyamatokba való beépítése terén. Az Intrum a Fujitsu szakértőire bízza IT-infrastruktúrája üzemeltetését és organikus növekedését. Ahogy a hitelbírálatok és a pénzmozgások hathatós kezelésével az Instrum is segít ügyfeleinek, szolgáltatásainkon keresztül mi is lehetővé tesszük az Instrumnak, hogy a technológia döntő szerepet játsszon értéklánca működésében” – mutatott rá Conway Cosi, a Fujitsu menedzselt infrastruktúra-szolgáltatásokért felelős vezetője az EMEIA-régióban.
Kapcsolódó cikkek
- Az Intrum globális IT-outsourcing szerződést kötött a Fujitsuval
- Fujitsu hivatalos oktatási intézményt hozott létre a mainframe-mérnökök képzésére
- A Fujitsu mainframe-mérnökök új generációját képezi az EPS Akadémián
- A Fujitsu és az SAP közösen dolgoznak ki innovatív IoT- és AI-szolgáltatásokat
- A Fujitsu az SAP-val összefogva támogatja az ügyfelek digitalizációját
- A Fujitsu új megoldása optimalizálja az ipari célú IoT és az Ipar 4.0 folyamatait
- A Fujitsu intelligens platformot vezet be az Ipar 4.0 támogatására
- A holland Slingeland kórházban IoT-megoldás segíti a gyógyulást
- A Fujitsu IoT megoldása javítja a betegellátás színvonalát
- A Fujitsu fejlett képfeldolgozási és mélytanulási technológiára épülő AI-megoldást fejlesztett ki a Siemens Gamesa részére