Világszerte több mint 70,6 millió PlayStation 4 konzolt értékesítettek

A Sony Interactive Entertainment (SIE) bejelentette, hogy a PlayStation4 (PS4) konzol, a PlayStationVR (PS VR) és a PS4 és PS VR játékok értékesítési adatai új mérföldkőhöz érkezetek.

  • 2017. december 3-ig* több mint 70,6 millió PS4 konzolt értékesítettek.
  • Világszerte több mint 617,8 millió példányt** adtak el PS4 játékokból kiskereskedelmi üzletekben, illetve töltöttek le a PlayStationStore-ból 2017. december 3-ig.
  • A PS4 sikereinek köszönthetően a PS VR rendszerekből összesen több mint 2 millió darabot értékesítettek világszerte 2017. december 3-ig.* 
  • 150 játékot publikáltak PS VR-ra***, amelyek kiskereskedelmi üzletekben és a PlayStation Store-ból letöltve globálisan több mint 12,2 millió példányban találtak gazdára 2017. december 3-ig.**

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ilyen sokan élvezik a PlayStation 4 által kínált egyedülálló szórakozási lehetőségeket, és hogy az olyan technológiák – mint a PlayStation VR –  továbbra is vonzóak a felhasználóknak" – mondta Andrew House, a Sony Interactive Entertainment elnöke. „Nem tudom ezt eléggé megköszönni a rajongóinknak és a partnereinknek. Az első PlayStation 1994-es bevezetése óta nyújtott támogatásuk segített abban, hogy a PlayStation a világ egyik legnagyobb konzolos játékhálózatává váljon. Továbbra is azon dolgozunk partnereinkkel, hogy megmaradjon a lendületünk és megtartsuk a PS4-et azon a kiemelt helyen, ahová az évek során eljutott."

Szoftverek tekintetében a PS4 portfoliója olyan új játékokkal bővül a jövőben, mint a God of War, Detroit: Become Human, Spider-Man, Shadow of Colossus, Dreams, Days Gone (SIE WWS), Far Cry 5 (Ubisoft) és a Monster Hunter: World (Capcom. Jelenleg több mint 130 játék és videotartalom áll fejlesztés alatt PS VR-ra, amelyek 2018 végéig jelennek majd meg, köztük a The Inpatient és a Bravo Team (SIE WWS).****

Az SIE mind a PS4 és a PS VR bővítését folytatja, hogy a továbbiakban is olyan szórakoztató élményeket nyújtson, amelyek csak a PlayStation rendszereivel lehetségesek.

________________

* A kiskereskedelmi értékesítés számát az SIE becsülte. Az eladási adatokat Japánban 2014/2/22 és 2017/12/3 között, Észak-Amerikában 2013/11/15 és 2017/12/2 között, Latin-Amerikában 2013/11/29 és 2017/12/2 között, Europában 2013/11/29 és 2017/12/3 között, és Ázsiában 2013/12/17 és 2017/12/3 között gyűjtötték.

** A kiskereskedelmi értékesítés számát az SIE becsülte. Az eladási adatokat Japánban 2014/2/22 és 2017/12/3 között, Észak-Amerikában 2013/11/15 és 2017/12/2 között, Latin-Amerikában 2013/11/29 és 2017/12/2 között, Europában 2013/11/29 és 2017/12/3 között, és Ázsiában 2013/12/17 és 2017/12/3 között gyűjtötték. Nem tartalmazza a kiegészítő tartalmat.

*** A játékok száma régióként eltér. 

**** A játék line up régióként eltér.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció