A Magyar Telekom „kihívás” kampánya nyert
2017. december 1.
A Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! – A kihívás” kampánya European Excellence Awardot nyert.
A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit díjazták. A győztes kampányban a Magyar Telekom az Uniomediaval és a MEC Hungaryvel és a Webdreammel dolgozott együtt.
A Magyar Telekom kampánya a regionális kategórián belül bizonyult a legjobbnak. A Legyél Te is Informatikus! program 2017 tavaszán bővült ki a „Kihívással”, amely egy, a program honlapján elérhető online kalandjáték. A Kihívásban 9-12. évfolyamos középiskolásokból álló csapatok vehettek rész, akiknek olyan feladatokat kellett megoldaniuk, amelyek megkövetelik az algoritmikus gondolkodást és az alapszintű programozói ismereteket. A versenyre az előzetes várakozásokat felülmúlva mintegy 109 iskola csapata, azaz körülbelül 500 fő jelentkezett, és a játék ideje alatt 16 400 sornyi programkód született meg. A nemzetközi díjat a játékhoz kapcsolódó kommunikációs kampány PR megoldásaival nyerte a Telekom. A Kihívás kampányt ismét erősítették GameDay Iroda vloggerei, akik a program elindításában tavaly részt vettek.
Kapcsolódó cikkek
- European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom közzétette harmadik negyedéves eredményei
- A Magyar Telekom 2017. harmadik negyedéves eredményei
- Nevesse végig a hónapot a Telekom TV novemberi bónuszcsatornájával
- Rekeszizmos edzésprogram novemberben a Telekom TV-n
- Új, még gyorsabb otthoni net csomagok a Telekomtól!
- A Telekom bevezeti a piacon legnagyobb, 2 Gbit/s sebességű otthoni netcsomagját
- Az iPhone X október 27. péntektől előrendelhetők a Telekom kínálatában
- Az iPhone X november 3. péntektől elérhető a Magyar Telekom kínálatában
- Hazánkban is bemutatták az első 5G kapcsolatot