Díjat kapott a családbarát Ricoh
2017. november 24.
A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom Családbarát Vállalat elismerését kapta meg a Ricoh a középvállalati kategóriában.
A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom 2013 óta hirdeti meg Családbarát Vállalat pályázatát, amellyel célja azon jó gyakorlatok bemutatása, amikor a családbarát szemléletre a munkáltatók is odafigyelnek, értékként kezelik azt, és beépítik CSR stratégiájukba. A mozgalom olyan vállalatok számára adományoz díjat, akik családbarát, munka-magánélet egyensúlyát támogató működésükkel hozzájárulnak a társadalom családbarát szemléletének erősítéséhez, a gyermekvállalás támogatásához.
A Ricoh Hungary számára kiemelten fontos a munka-magánélet egyensúlya, a családosok számára is vonzó munkakörnyezet megteremtése. Ezen értékeket szem előtt tartva vezette be 2013-ban a vállalat a heti 3 nap távmunka lehetőségét, mely nagyban megkönnyíti nemcsak a kisgyermekesek munkavégzését, hanem akár idős szülőt vagy beteg házastársat ápoló kollégákét is. A fontos intézkedések közé tartozik még a családbarát cafeteria elemek, egyéb támogatási rendszerek bevezetése és a dolgozók körében igen népszerű családi programok szervezése is.
„A Családbarát Vállalat elismerés azért fontos számunkra, mert lehetőséget teremt arra, hogy akár szülői feladatokat ellátó, akár otthoni gondozást segítő kollégákat is cégünk értékes tagjainak tudhassuk. Hiszünk abban, hogy a családi élet egyensúlya a munka végzés hatékonyságában is kifizetődik.” - mondta az elismerés átvételekor Kustos Ferenc a Ricoh Hungary kereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Családbarát vállalat a Ricoh
- Teljesítette a 2020-ig kitűzött fenntarthatósági céljai többségét a Xerox
- Már idén elérte a 2020-ig kitűzött fenntarthatósági céljai többségét a Xerox
- A Magyar Telekom közzétette harmadik negyedéves eredményei
- A Magyar Telekom 2017. harmadik negyedéves eredményei
- Hibrid felhő megoldások széles skálája válik elérhetővé Magyarországon is
- A Tech Data lett a Micro Focus hivatalos partnere Európában
- Negyedszázados évforduló az LG Magyarországnál
- 25 éves az LG Magyarország
- A UPC Magyarország 10,2%-os árbevétel-növekedést ért el 2017 harmadik negyedévében