Új háromlépcsős partnerprogram a Zyxeltől
2017. október 5.
A Zyxel bevezette új, ösztönzőkkel és akciókkal bővített partnerprogramját. A hálózati kommunikációs gyártó szerint a fogyasztók jobb kiszolgálásához a viszonteladókon keresztül vezet az út: negyedéves jutalmazással, árengedményekkel és technikai támogatással igyekszik a partnerek kedvében járni.
A Zyxel első lépésben három részre bontotta partnerségi együttműködéseit (Zyxel Ally Program, ZAP): Szövetséges, Ezüst és Arany szinteket különböztet meg.
A partnereket a befektetett eszközök szerint is különböző csoportokba sorolják:
- Kifutó megoldások (1 pont) - A kisvállalkozások számára tervezett és a hagyományos viszonteladóknak vagy az interneten keresztül értékesített termékek
- KKV megoldások (3 pont) - Vertikális technológiai termékek továbbfejlesztett funkciókkal, amelyeket képzett/akkreditált VAR-okon keresztül értékesítenek
- Felhő megoldások (5 pont) – Felhőalapú megoldások a VAR közösség által biztosítva
A partnereknek létrehozott új webfelület a márka disztribúcióját végzők közvetlen elérése mellett negyedéves ösztönzőket, promóciókat, marketinganyagokat is tartalmaz. Az egyéb új programfunkciók közé tartoznak továbbá a disztribúció előtti árengedmények, a technikai támogatás és a betanítás is.
„A partnerprogramunk újratervezése illeszkedik a márka globális céljaihoz.” - mondta Treso Tamás, a Zyxel Communications magyarországi vezetője. Hozzátette: „Partnereinkhez hasonlóan mi is többet szeretnénk adni a fogyasztóink részére, az extra hozzáadott értéket pedig együtt sokkal hatékonyabban tudjuk nyújtani. Új növekedései lehetőségeket nyitottunk meg például a felhő alapú Nebula megoldással, ami egy platformon kezeli a switcheket, a vezeték nélküli hálózatot és a biztonságot is. Ezáltal sokkal egyszerűbbé vált a gyorsan változó ügyféligények kiszolgálása is.”
Az újítás másik kulcsfontosságú összetevője a vertikális szakemberek támogatása. Ezek a partnerek kizárólagos hozzáférést kapnak a Zyxel Kutatási és Fejlesztési Partner Tanácsadó Tanácsához (PAC), végfelhasználói vezetőkhöz, kiterjesztett ajánlattételi támogatáshoz és ipari képzéshez. A Zyxel új partnerprogramját videós formában is bemutatta, amely itt tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Friss webes platform és ösztönzők a Zyxel viszonteladó partnereinek
- Létszámleépítés és bérfejlesztés a Magyar Telekomnál
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- Három új vezető a KPMG-nél
- Új vezetői kinevezések a KPMG-nél
- A Tech Data mától egységes márkaként jelenik meg minden piacon
- A Tech Data új globális márkát vezet be
- Új vezető a Deloitte Magyarország élén
- Új vezető a Deloitte-nál
- A GEFCO Csoport első féléves bevétele elérte a 2,262 milliárd eurót