Online, SMS kóddal is szerződhetnek az adategyeztetésről lemaradt Telenor ügyfelek

Ma lejár a kötelező adategyeztetési határidő a feltöltőkártyás ügyfeleknek. A Telenor azonban kínál alternatív megoldást azoknak, akik mégsem teszik meg ezt a lépést.

A Telenor számára kiemelten fontos, hogy betartsa a feltöltőkártyás adategyeztetésre vonatkozó törvényi előírásokat, de ugyanakkor segítsen ügyfeleinek megtartani hívószámukat és egyenlegüket. Ezért többféle megoldást is kínálunk hívószámuk és egyenlegük visszaállítására azoknak a feltöltőkártyás ügyfeleinknek, akik a június 30-i határidőig nem egyeztették adataikat, és akik kártyája a törvény szerint lekapcsolásra kerül július 1-jét követően.

 

Június 30-án minden SIM kártyára, amelynek adategyeztetése nem történt meg, egy egyedi azonosító kódot tartalmazó SMS érkezik. Ezzel a kóddal az ügyfelek a június 30-i határidő után is be tudnak lépni a www.telenor.hu oldalon található online felületre, ahol új szerződést köthetnek. Az online felület július 6-tól elérhető az ügyfelek számára. Természetesen személyesen is lehetőségük van az ügyfeleknek az új szerződés megkötésére bármely Telenor üzletben. Az új szerződéssel augusztus 31-ig a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg is visszaállítható, ezt követően 2018. február 28-ig pedig korábbi hívószámukat kaphatják vissza az ügyfelek.

 

A törvénymódosítás és a vonatkozó NMHH rendelet januári bejelentése óta a Telenor jelentős erőfeszítéseket tett, hogy milliós nagyságrendű érintett ügyfelüket tájékoztassák az adategyeztetésről és az ezzel járó adminisztrációs feladatokról.:

 

  • Összesen több mint 4.000.000 tájékoztató SMS-t küldtek ki az ügyfeleknek az adategyeztetés menetéről.
  • Telefonos ügyintézőik rekordmennyiségű érdeklődő hívást kezeltek. Június hónapban 26%-kal több megkeresést válaszoltak meg, mint idén februárban.
  • Az adategyeztetés utolsó két hónapjában nagy rohamra számítottak az üzleteinkben, ezért május 5-től fokozatosan 40, 80 majd 95 kiemelten forgalmas üzletben dolgozik egy vagy két hostess napi 8 órában, és segítenek az adatok egyeztetésében.
  • Az elmúlt hetekben és ezen a hétvégén több mint 250 irodai dolgozójuk segít az üzleteinkben önkéntes munka keretében.
  • Ügyfeleink jelentős része választotta az online adategyeztető felületüket, ezzel is csökkentve a személyes ügyfélszolgálat leterheltségét. Az internetes csatorna elindítása óta az összes adategyeztetés 48%-a történt online, míg 52% személyesen, az üzletekben illetve 380 postahivatalban.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció