Eredményes első félévet zárt hazánkban a Taxify
2017. április 12.
Sikeresen zárta első fél évét a Taxify Magyarországon. A társaság alig hat hónap alatt megduplázta flottája méretét, így már 200 autóval van jelen a főváros taxi piacán. Az elmúlt félévben közel negyedmillió fuvart bonyolított le Budapesten a cég. Idei terveik között szerepel a vidéki indulás, valamint erősítik a céges ügyfélkört is.
A nemzetközi hátterű start-up applikációját hazánkban már több mint 60 ezren töltötték le, közülük körülbelül 40 ezren legalább egyszer használták is a szolgáltatást. A kapacitás növelésével a cég hatékonysága is javult, a kezdeti 10-12 perces átlagos várakozási időt az elmúlt hat hónap során sikerült 4-5 percre csökkenteni.
Nő a bizalom az applikációban történő fizetés iránt
A Taxify célközönsége kezdetben leginkább az innovációra fogékony, az applikációkat és online fizetési módot szívesen használó utasok voltak. Mára azonban elmondható, hogy rengeteg olyan utassal bővült az ügyfélkör, akik alapvetően bizalmatlanok voltak ezekkel az újításokkal szemben. Ezt bizonyítja, hogy bár Közép-Kelet-Európában a nyugatihoz képest kisebb arányban használják az emberek a bankkártyás fizetés lehetőségét, a hazai Taxify-os utazások kiegyenlítésének közel 60%-a az applikációban történik a korábban uralkodó készpénzessel szemben.
A külföldiek is preferálják a mobilalkalmazást és a bankkártyás fizetést
„Mivel a Taxify számos európai országban jelen van, a külföldről hazánkba látogatók a már ismert, megbízható szolgáltatást tudják igénybe venni. Ehhez nagy segítség a 20 nyelven elérhető applikáció, mely valóban népszerű a Budapestre látogató turisták körében is” – mondta el Cziráki Dániel, a Taxify operatív vezetője. Kiemeli: a turisták szívesen használják akár egészen rövid távra is a Taxify autóit, különösen a 3-4 fős baráti társaságok. „Az applikációval könnyen még a kávézóban, étteremben megrendelik az autót és fejenként gyakorlatilag egy vonaljegy áráért eljutnak az úti céljukhoz úgy, hogy készpénzre sincs szükségük. A magyar fővárosba látogatók körében a leggyakoribb úti célok között természetesen a nagyobb látnivalók, a repülőtér és a belvárosi buli negyed szerepel” – összegez Cziráki Dániel.
Régiós szinten vezető a magyar Taxify
A körülbelül negyedmillió lebonyolított utazással jelenleg hazánk a régióvezető. A sofőrök átlag értékelése az utasok visszajelzései alapján 4.89, ami kiemelten magasnak számit régiós szinten is a Taxify-nál, A közép-európai régióban Bukaresten, Prágában, Kijevben, Varsóban, Pozsonyban és Belgrádban van még jelen a cég. Globálisan a Taxify márciusiban közel 1,5 millió utat bonyolított le világszerte. A februári globális növekedésük közel 20%-os volt, a márciusi közel 40 %-os és az áprilisi hónapra is közel 40%-os növekedést tervez a cég.
Kapcsolódó cikkek
- 8 részes folytatásos kalandjáték sorozat Budapesten
- Megnyílt az első dimenziókapu Budapesten
- Babanapló alkalmazás kismamáknak
- A babázás nem gyerekjáték, ezért jó, ha kéznél van a segítség!
- E.ON mobil app a közvilágításban tapasztalt meghibásodások bejelentésére
- Az E.ON területén már 59 településen elérhető a közvilágítási hibabejelentő applikáció
- A legnépszerűbb alkalmazások a GFK és az UNIQA szerint
- A digitalizáció útján
- Az üzemi diagnosztika felgyorsítására alkalmas a FactoryTalk TeamONE
- A Rockwell Automation FactoryTalk TeamONE alkalmazása felgyorsítja az üzemi diagnosztikát