1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
2017. április 7.
A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesíti, ahol új hang és egyszerűbb menüstruktúra fogadja az évi több, mint 13 millió otthoni és mobilhívást egyaránt.
A jövőben a 1430-as, mobil szolgáltatásokkal kapcsolatos és a 1412-es, otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos hívószám helyett egyetlen számot hívhatnak lakossági ügyfeleink: a 1414-et. A betelefonálókat ezentúl a már jól ismert női hang helyett egy telekomos kolléga hangja fogadja, aki több, mint három éve dolgozik a Telekom ügyfélszolgálatán és 2014-ben a férfiak között első díjat nyert a Call Center Hangszépségversenyen.
A 1414-es ügyfélszolgálati telefonszám már ismert lehet a Telekom ügyfelei körében, azonban a korábbi hívószámok megszüntetésével és egységesítésével a 1414 teljesen újszerepkörbe kerül. Az automata hangbemondó rendszere (Interactive Voice Response, IVR) felkészült a Telekom mobil és Telekom otthoni hívások fogadására is, így ügyfeleink egy hívószám alatt tájékozódhatnak mind a mobil, mind a vezetékes TV-, internet- és telefon szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A Telekom lakossági telefonos ügyfélszolgálata havonta átlagosan 1,2 millió lakossági hívást fogad, ezért a telefonos ügyfélszolgálat mostani fejlesztésével a Telekom ügyfeleinek széles köre érzékelheti majd a pozitív változást.
Az ügyfelek átterelése a 1414-es hívószámra a régi hívószámokról már 2016 októberében megkezdődött és fokozatosan, több lépcsőben zajlik jelenleg is ügyfeleink egyre bővülő csoportját érintve. A Telekom folyamatosan figyeli az ügyfelek visszajelzését annak érdekében, hogy a rendszert finomhangolhassa. Az ügyfélszolgálati vonalakra befutó hívások 1414-re való teljes átterelése várhatóan 2017 első felében fejeződik be.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom NB-IoT pályázatot hirdet, melyre NarrowBand-IoT alapú ötleteket vár
- 32. Telekom Vivicittá városvédő futás
- A Telekom meghirdette NB-IoT pályázatát
- A 4G+ mobilinternet szolgáltatását már egész Budapesten elérhetővé tette a Telekom
- A főváros egész területén elérhető a Telekom 4G+ mobilinternet
- A Telekom 4G+ mobilinternet már egész Budapesten elérhető!
- Mesetablet és applikáció az autizmussal élők számára a Telekomtól
- Okoseszközzel az autizmussal élőkért
- A Telekom online kínálatában már elérhetők az iPhone 7 és 7 Plus (PRODUCT)RED modelljei!
- A Telekom honlapján már megvásárolhatók az Apple legújabb, iPhone 7 és 7 Plus (PRODUCT)RED modelljei!