A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben
2017. március 6.
Innovatív hordható megoldásának bevezetésével a Fujitsu átalakítja a kommunikációt a kiskereskedelemben, és soha nem látott mértékben növeli a bolti személyzet reagálókészségét.
A Fujitsu U-Scan önkiszolgáló pénztárrendszere (self-checkout, SCO) egyes okosórákkal összekapcsolódva a bolt egész területén azonnali riasztást tud küldeni a személyzetnek. A Fujitsu Connected Retail koncepciója jegyében fejlesztett megoldás a maga nemében világelső. Európában 2017. március 5. és 9. között, a düsseldorfi EuroShop 2017 kiállításon, a 6-os csarnok E75-ös standján mutatkozik be először a nagyközönségnek.
A Fujitsu megoldásával a kiskereskedelmi személyzet tagjai – a pénztárostól az üzletvezetőig – azonnal hozzáférhetnek a fontos üzenetekhez és információkhoz, így csökken a válaszidő, az egész üzlet olajozottabban működik, és a vevők is jobb kiszolgálásban részesülnek. A szoftver konfigurációtól függően, automatikusan vagy manuális utasításra küld riasztásokat a Fujitsu SCO-rendszeréből.
Az azonnali értesítések mind a vevők, mind pedig a személyzet számára javítják a pénztári élményt. A vevők gyorsan és egyszerűen segítséghez jutnak a fizetés során, például a nagy értékű termékek áruvédelmi címkéinek eltávolításához, a személyzet pedig egyszerűen ellenőrizni tudja többek között az alkoholterméket vásárlók életkorát. A POS-terminál értesíti a vevőket, hogy már útban a segítség. Az értesítések akár a személyzet feladatköre szerint is beállíthatók. A dolgozók hatékonyabban intézhetik azokat a feladatokat (pl. az életkor vagy a termékárak ellenőrzését), amelyekhez korábban az üzleti más részeire kellett menniük.
„A kiskereskedelmi kommunikáció digitális átalakulása el van maradva. Mi az elavult információ-megosztási módszereket most olyan megoldással váltjuk ki, amely intelligens POS- és SCO-technológiánkat kombinálja napjaink könnyen kezelhető és népszerű hordható eszközeivel. Az eladáshelyi kommunikáció új formája a működés minden területén előnyöket biztosít. A back office-ban javítja a felügyeletet és támogatja az üzleti intelligenciát, a vevőoldalon pedig növeli a produktivitást és a vásárlók elégedettségét” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu globális kiskereskedelmi üzletfejlesztésért felelős alelnöke.
A hordható eszközökre küldött riasztásoknál rezgés figyelmeztet a kiemelt ügyekre. A fizikai adatbevitelt (pl. vezetői beavatkozást) igénylő intézkedések közvetlenül az eszközön elvégezhetők.
A Fujitsu új megoldása a régi, belső kommunikációs rendszerek használatát is feleslegessé teszi az üzletekben. A Fujitsu hordható eszközökre épülő riasztási rendszerével a személyzet célzottan értesül a diszkréciót igénylő feladatokról. Az üzletvezető például megtudhatja, ha egy eladáshelyi rendszert készpénzzel kell feltölteni, vagy ha tolvajgyanús személy jár az üzletben. A szoftver emellett a QR-kódokat is kezeli, így a dolgozók hozzáférhetnek az alkalmazásokon (pl. Fujitsu POS) belüli, biztonságos felügyeleti funkciókhoz.
Kapcsolódó cikkek
- A Citrix-partnerek szóló 2017-es innovációs díját a Fujitsu nyerte el
- A Fujitsu elnyerte a Citrix-partnerek 2017-es innovációs díját
- Közösen dolgozik új szolgáltatások bevezetésén a Fujitsu a DHL-lel
- A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
- Fujitsu Fórum München 2016
- PRIMERGY szerverek a Windows Server 2016 operációs rendszerrel a nyerő páros
- Nyerő páros: PRIMERGY szerverek Windows Server 2016 operációs rendszerrel
- A világ élvonalában halad a Fujitsu IoT-megoldásaival
- A Fujitsu IoT-megoldásai a világ élvonalában
- Új tehetség a HPC csapatban: Fujitsu PRIMERGY CX600 M1