A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. közleménye
2017. február 8.
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. üzemeltető partnere a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. oldalán keletkezett hálózati hiba miatt a mai napon azon Nemzeti Mobilfizetési Zrt. saját ügyfelek, akik SMS útján veszik igénybe az országosan egységes mobilparkolási szolgáltatást, hibát észlelhetnek, az egyéb úton történő mobilparkolási igénybevétel (applikáció, behívás) zavartalanul működik.
Viszonteladói partnereink mobilparkolási szolgáltatását a technikai hiba nem érinti.
Üzemeltető partnerüktől azt a tájékoztatást kapta a Társaság, hogy nagy erőkkel dolgoznak a hiba elhárításán.
Kapcsolódó cikkek
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Lezajlott a rendszerkarbantartás a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Átadták a kecskeméti intelligens parkolási rendszert
- Átadták a kecskeméti intelligens parkolási rendszert
- LTE450-es rendszerre állt át a kecskeméti intelligens parkolás
- Érdemes előre megvenni az éves autópálya-matricákat
- 1,1 milliárd forintért adtak el elővételes sztrádabérleteket decemberben
- Már most érdemes előre megvenni az éves autópálya-matricákat
- Már most érdemes előre megvenni az éves autópálya-matricákat
- Közel 20 ezer éves sztrádamatrica kelt már el elővételben