A hollywoodi filmes trükkök technológiája élőben a Telekom üzletében
2016. december 15.
A hollywoodi filmstúdiók digitális trükkjének alkalmazásával bárki küldhet személyre szabott 3D videóüzenetet szeretteinek egy virtuális világból, aki ellátogat a Telekom Allee bevásárlóközpontban található üzletébe.
A zLense valós idejű, 3D filmes és televíziós trükkrendszerén alapuló installáció segítségével az érdeklődők a saját mobiltelefonjukat használva kerülhetnek be egy virtuális térbe. A speciális technológia precízen meg tudja állapítani, hogy a mobiltelefon és az azt használó "operatőr" a valós térben elfoglalt pozíciója és végzett mozgása alapján merre található a virtuális térben, és ennek megfelelően állítja elő a mobiltelefon kamerájával rögzíthető látványt valós időben.
A különleges installáció december végéig próbálható ki a Telekom Allee-beli üzletében, ahol korábban a virtuális valóság élményét élhették át az üzletbe látogatók a HTC Vive segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- A hollywoodi filmes trükkök technológiája élőben a Telekom üzletében
- Az UNICEF karácsonyi adománygyűjtő kampányában a VR technológiát veti be
- A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF
- A Telekom szervezésében lezajlott a Leading Data Hackaton elnevezésű fejlesztői verseny
- Mikor hívd fel az ügyfeleidet? – Ebben segít a mesterséges intelligencia
- A VR-ipar vezető szereplői új szövetséget hoztak létre
- Új szövetségbe tömörülnek a VR-ipar vezető szereplői
- Új szövetségbe tömörülnek a VR-ipar vezető szereplői
- 2017-ben a 10 legfontosabb fogyasztói trend az Ericsson Consumer Lab jelentésében
- Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben