Mobiltelefonon értesít a sarki bolt, ha akció van
Leading Data néven új vállalati szolgáltatáscsomagot indított a Magyar Telekom
2016. december 8.
A termékportfólió tartalmazza a Telekom és a T-Systems Magyarország kompetenciáit, vagyis kis-, közép- és nagyvállalatok számára is hasznosítható. Része például a Footfall Analytics, amely segítségével az üzletek környékén lehet monitorozni a vásárlók mozgását, demográfiai csoportok szerint elemezve, hogy mennyien és mikor voltak az üzlethelyiség közelében. A szolgáltatás használatával optimalizálni lehet például a nyitvatartási időt, a termékportfóliót, segít új üzletnyitás esetén a legmegfelelőbb helyszín kiválasztásában, valamint kültéri hirdetések elhelyezésében a leglátogatottabb pontok megtalálásával.
Részben a Footfall Analytics-ből nyert adatokra, részben a cégek saját elemzéseire épül a Smart Campaigns szolgáltatás. Ezzel az üzletek olyan üzeneteket tudnak eljuttatni célcsoportjaiknak, amelyek mindig az optimális időben és helyen értesítik a vásárlókat a nekik szánt ajánlatokról.
A Leading Data szolgáltatások egyre bővülő köre egyfelől maximálisan védik az ügyfelek, vásárlók személyiségi jogait (vagyis az ügyfelek adatait kizárólag anonimizált módon használja fel a Footfall Analytics, a Smart Campaigns szolgáltatás esetén pedig előzetesen az ügyfél hozzájárulását szükséges kérni), másfelől a kereskedők sokkal többet megtudhatnak potenciális vevőikről. „Minden magyar vállalatnak jó irány lehet, ha elkezd azon dolgozni, hogy adatvezérelt működésre térjen át, azaz saját feldolgozott adataira építve hozzon meg döntéseket működésére vonatkozóan” – hangsúlyozza Dobó Mátyás, a Telekom Product House igazgatója. A szakember szerint az adat, mint eszköz is értékké válik, amelyre üzletet lehet építeni.
Kapcsolódó cikkek
- Hálózatsemlegességi előírások betartatására figyelmeztetett az NMHH
- A megkülönböztetéstől mentes internetezésért hozott döntést az NMHH
- A T-Systems Magyarország Év Projektje díját a Coca-Cola HBC nyerte el
- T-Systems Symposium: A Coca-Cola HBC nyerte el az Év Projektje díjat
- A Magyar Telekom Csoport felsővezetésében 2017. január 1-től változás lesz
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Ünnepélyes keretek között tették le a Telekom új székházának alapkövét
- Letették a Telekom új székházának alapkövét
- A Magyar Telekom elsőként vezeti be az IPv6 protokollt
- IPv6: a fenntartható internet építőköve