A Black Friday jelentősége megállás nélkül nő Magyarországon

A hatalmas kedvezményekkel kecsegtető Black Friday jelentősége a magyar online kiskereskedelemben megállás nélkül nő. A néhány éve hazánkba is begyűrűzött esemény népszerűségét jól mutatják a Google keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.

A Google trendkutatása szerint 2015 novemberében a ’fekete péntek’ és ’black friday’ kifejezésekre több mint félmilliószor kerestek a magyarok a keresőben, ez a szám egy évvel korábban még alig haladta meg a 200.000-et. 

 

 

Google Trends kutatás

 

Az idei szeptemberi adatok már több mint 10.000 keresést regisztráltak (ez közel 50%-kal több, mint tavaly szeptemberben), ám a java biztosan csak ezután következik majd.

 

Google Trends kutatás

 

Mint minden évben, úgy idén is november végére, a hálaadás utáni péntekre esik a Black Friday, de ez nem tántorította vissza az online kereskedőket attól, hogy már jóval korábban meghirdessék különleges ajánlataikat. Így tesz idén a tengerentúli óriás, az Amazon is, aki minden nap új akciókkal tart visszaszámlálást, az AliExpress pedig november 11-én tartja shopping ünnepét.

 

Itthon a Black Friday hazai gyűjtőoldalán listázva is megtalálhatjuk a résztvevő boltokat, sőt, a ShopAlike-on egy helyen böngészhetünk több webáruház akciós termékei között. Olcsó elektronikai cikkekből idén sem szűkölködünk majd, az Extreme Digital már be is jelentette idei Black Friday akcióját, ami egy héttel az eredeti dátum előtt, november 18-án várható.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció