PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
2016. november 15.
A kedvezményes ajánlatok tömegének köszönhetően a webáruházak forgalmi adatai évről-évre rekordokat döntenek az ünnepi időszakban, ezért e-kereskedelem szereplői idén is nagy várakozással tekintenek az év utolsó hónapjaira. A PayPal elemzőinek előrejelzése szerint az év legnagyobb vásárlási időszaka átlagon felüli e-kereskedelmi forgalmat hozhat 2016-ban.
A PayPal online fizetési rendszer elemzőinek előrejelzése szerint az idei ünnepi időszak kiugróan magas e-kereskedelmi forgalmat hozhat, ugyanakkor kiemelendő tendencia, hogy globálisan egyre nő mobil eszközt használó vásárlók aránya. A mobilon keresztüli vásárlások száma a nemzetközi trendnek megfelelően várhatóan Magyarországon is növekedni fog: a PayPal és a GfK kutatása alapján az aktív internet használók 42%-a fog mobilt használni az internetes vásárláshoz.
Rekordot hozhat a Cyber Monday
A PayPal várakozásai szerint a Cyber Monday-en - ami idén november 28-ára esik - a fizetések összvolumene meghaladhatja a másodpercenkénti 25,000 dollárt, miközben egy átlagos napon általában másodpercenként 10,900 dollár körüli fizetési mennyiséget regisztrál a vállalat. Tavaly a Cyber Monday hozta a PayPal történetében a legnagyobb számú 24 óra alatt lebonyolított tranzakciót: a vállalat rendszere több, mint 450 fizetést regisztrált másodpercenként.
Nő a személyközi (P2P) tranzakciók száma
A PayPal előrejelzése alapján a legnépszerűbb vásárlási kategóriák idén az elektronikai cikkek, a ruházati cikkek, illetve az autóalkatrészek lesznek. Idén decemberben a vállalt ezen kívül több mint 17 millió P2P tranzakcióra számít, amit elsősorban az ajándékok költségének megosztásával kapcsolatos, barátok és a családtagok közötti utalások tesznek ki.
Egyre népszerűbb az online adományozás
Az online ajándékozásra vonatkozó számadatok a karácsony előtti időszakban különösen érdekesek lehetnek az egyre népszerűbb elektronikusan elküldött jótékonysági felajánlások, az e-adományok miatt. Tavaly a PayPal rendszerén keresztül 7 millió felhasználó több, mint 857 millió dollárt adományozott 183 ország 250,000 szervezetének, sőt a Giving Tuesday napján csak huszonnégy óra alatt 45,8 millió dollárt adományt ajánlottak fel. A jótékonysági kezdeményezés a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült, mint a legnagyobb forrás, amelyet jótékonysági célra gyűjtöttek egy nap alatt. A vállalat számításai szerint az online adományozás 2016-ban ismét növekedni fog, mobil keresztül pedig 45%-kal fognak többen jótékonykodni.
Kapcsolódó cikkek
- Várja idén a magyar vásárlókat az eMAG Black Friday 450 000 terméke
- Az e-vonatjegy mostantól okostelefonon is bemutatható
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- Okostelefonon is bemutatható az e-vonatjegy
- Az egy éves Samsung Pay tovább terjeszkedik az online fizetések területén
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül
- A Criteo jelentése szerint hamarosan több vásárlás történik mobilon, mint asztali gépen
- Hamarosan többet vásárolunk majd mobilról, mint PC-ről