Az Accenture technológiai szolgáltató központot nyit Magyarországon
A toborzás során a cég a friss diplomásokra és a megfelelő technológiai képességekkel rendelkező, tapasztalt munkavállalókra összpontosít
2016. november 8.
Az Accenture új technológiai szolgáltató központot nyit Budapesten, ezzel informatikai szolgáltatásokat kínál a helyi és globális ügyfeleknek, természettudományos, technológiai, mérnöki és matematikus (STEM) végzettségű tehetségek foglalkoztatásával. A budapesti technológiai szolgáltató központ az Accenture hetedik helyszíne Közép-Kelet-Európában.
Az Accenture több mint 6000 magasan képzett szakemberrel a régió egyik legnagyobb IT-munkaadója. Az új budapesti központtal ezt a létszámot 150 fővel tervezik bővíteni a következő 12 hónapban. Az Accenture az új technológiai szolgáltató központján keresztül több iparág ügyfeleit fogja kiszolgálni, Ausztria, Svájc, Németország területére és Közép-Kelet-Európára fókuszálva.
„Ez a magyarországi befektetésünk és a növekedési terveink mind a helyi és globális ügyfélkör jobb kiszolgálása, az innováció és a digitális átalakulásuk elősegítése iránti folyamatos elkötelezettségünket tükrözik” – nyilatkozta Peter Skodny, az Accenture Közép-Kelet-Európáért felelős vezérigazgatója. „Nagy várakozással toborozzuk és képezzük ki a legtehetségesebb technológiai szakembereket Magyarországon, és járulunk hozzá az ország, valamint a régió gazdasági növekedéséhez és fejlődéséhez.”
„Budapesten olyan szakemberekből álló csapatot építünk, akik a hagyományos és az új technológiákat egyaránt jól ismerik és nagy szakértelemmel rendelkeznek a legújabb szolgáltatási modellek – köztük az agilis módszertan szerinti fejlesztések, a „continous integration”, azaz a folyamatos integráció, a DevOps és a nagymértékben automatizált szolgáltatási folyamatok – alkalmazásában. Ezzel a háttérrel hatékonyan tudjuk támogatni ügyfeleinket az „Új IT-re” való átállásban. A budapesti központ egy olyan egyedülálló globális hálózat része lesz, amely képes a szervezet piaci méreteit, a vezető technológiai pozícióját, az innováció terén elért eredményeit és az IT ökoszisztémával rendelkező piacvezető szereplőkkel kialakult szoros partneri kapcsolat előnyeit maximálisan kihasználni" – nyilatkozta Tomas Volek, az Accenture Technology globális szolgáltatói hálózatának Közép-Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója. „A budapesti Accenture szolgáltató központ remek párosítása a helyi és globális erőforrásainknak, amelyhez ügyfeleinknek teljes hozzáférést biztosítunk – mindezt a legkorszerűbb technológiák, intelligens eszközök, mesterséges intelligencia, könnyen kezelhető architektúrák és iparági megoldások alkalmazásával kiegészítve.”
A budapesti helyszín az Accenture globális szolgáltatóközpont-hálózatának új tagja. A világon az Accenture rendelkezik a stratégiai, a tanácsadó, a digitális, a technológiai és az üzemeltetési szakemberek legnagyobb és legsokszínűbb csoportjával: a hálózat mintegy 285 ezer főt foglalkoztat több, mint 50 központban, a cég irodáiban és az ügyfelek telephelyein. A vállalat a munkát a folyamatok, a módszertan, az eszközök, az architektúrák és a mérőszámok terén egyaránt mélyreható iparági, technológiai és üzleti szakértelemre alapozza.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Felhő technológia a HR rendszereknél
- Az ELTE és az informatikai ipar összefogása a jövő tehetségeiért
- Az NNG ősszel ismét elindítja a legjobb programozó hallgatóknak szóló gyakornoki programját
- Gear Up 2016: Hangvezérlés, 3D vizualizáció az idei program
- Gear Up 2016: Hangvezérlés, 3D vizualizáció az idei program
- Jelentős e-egészségügyi beruházásokra készülhet a versenyszféra
- Felhőalapú adatvédelem és felügyelet fejlesztés
- Dell EMC adatvédelmi kiterjesztés szoftver- és felhőalapú előnyökkel – a modern adatcentrumok számára
- SaltStack és a SUSE együttműködés a még jobb automatizációért