Megjelent az LG okostelevíziós online fizetési megoldása
A Paymentwall-lal kötött együttműködés révén a nézők még több fizetős tartalomhoz és webáruházhoz férnek hozzá
2016. október 5.
Az LG és a Paymentwall közös, mától elérhető megoldásával az alkalmazásfejlesztők olyan fizetős alkalmazásokat írhatnak az LG webOS operációs rendszereit futtató okostelevíziókra, amelyek a világ több mint 200 országában több mint 140 különböző online fizetési megoldást támogatnak.
A két vállalat együttműködése révén a fogyasztók az LG intuitív webOS okostévés platformján keresztül könnyebben hozzáférhetnek a fizetős alkalmazásokhoz, filmekhez, játékokhoz, és számos más szolgáltatáshoz. Azzal, hogy a Paymentwall-lal való együttműködésnek köszönhetően még több piacon érhető el az LG webOS okostévés online fizetési megoldás, a nézők globálisan a fizetős tartalmak még nagyobb palettájáról választhatnak az LG alkalmazásboltján keresztül.
A webOS operációs rendszerrel működő LG okostévék tulajdonosainak elég egyszerűen rákattintani a Buy Now gombra, majd beírni a hitel- vagy betéti kártyájuk számát, és máris anélkül élvezhetik az online vásárlás előnyeit világszerte, hogy minden egyes alkalommal külön be kellene jelentkezniük. Ez nem minden, hiszen a rendszer az asztali számítógépen, laptopon, tableten vagy más mobileszközökön keresztül történő fizetést is támogatja, mégpedig QR-kódok illetve más biztonságos hitelesítési protokollok használatával.
A webOS platform sokoldalúságának köszönhetően az LG okostelevíziók jelentik a legjobb választást azok számára, akik vonzó tartalmak széles választékára vágynak. Az LG új webOS 3.0 platformja a minőségi tartalmak széles palettáját teszi elérhetővé, a live streamingtől kezdve egészen a szórakoztató és kihívást jelentő játékokig. Nem mellesleg a webOS TV-k kompatibilisek a legújabb 4K Ultra HD szabvánnyal csakúgy, mint a magas dinamikatartományú (HDR) filmekkel és műsorokkal.
„A Paymentwall-lal való együttműködésnek köszönhetően az LG webOS platformján sokkal gyorsabbá tehetjük az okostévés vásárlási élményt, mint ha csak egyedül végeznénk a fejlesztést” — mondta Brian Kwon, az LG Home Entertainment Company elnök-vezérigazgatója. „Ez a partnerség újabb példa arra, hogy az LG másokkal közös erőfeszítése miként emeli a vállalatot a globális okostelevízió-iparág vezető szereplői közé.”
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- A Sony idén karácsonykor is ünnepi hangulatot varázsol az otthonokba
- A Sony idén karácsonykor is ünnepi hangulatot varázsol az otthonokba
- LG okostévén keresztül online fizetési lehetőség
- Megjelent az LG okostelevíziós online fizetési megoldása