A Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tenderén a DDB, az Isobar és a Mito nyert
2016. szeptember 13.
Eredményt hirdettek a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tenderén. A Telekom és T-Systems márkák kommunikációjára kiírt több fordulós, meghívásos tenderen végül a Telekom Csoport három ügynökséget választott ki.
A jövőben így a DDB, az Isobar és a Mito látja el a Telekom (lakossági, KKV), valamint a T-Systems kreatív kommunikációs feladatait. A Telekom Csoport méretéből, a célcsoportok, kommunikációs célok és kihívások sokrétűségéből adódóan fontos szempontnak tekintette, hogy több, minőségi kreatív kommunikációs partnerre támaszkodva folytathassa a munkát. A három ügynökség közül kettő a DDB és az Isobar korábban is a Telekom partnerügynöksége volt már, a Mito-val új együttműködés veszi kezdetét.
Kapcsolódó cikkek
- Török puccskísérlet – jóváírás a Magyar Telekomtól
- Jóváírás a Magyar Telekomtól a török puccskísérlet kapcsán
- Lezárult a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tendere
- Az új Apple termékek forgalmazását szeptember 23-án kezdi meg a Telekom
- A Telekom szeptember 23-án elkezdi az új Apple termékek forgalmazását
- A Telekom szeptember 23-án elkezdi az új Apple termékek forgalmazását
- Sikerfilmek a Paramount Channel filmcsatornán egy hónapig
- Premier hónapot tart a Paramount Channel filmcsatorna
- Premier hónapot tart a Paramount Channel filmcsatorna
- A Magyar Telekom Magenta 1 Business néven indította új üzleti ajánlatát a kis cégek felé