Így válik költészetté a technológia

Különleges művészeti projekttel mutatkozik be az LG SIGNATURE termékcsaládja az IFA-n

Csillagok, bolygók, jég és eső — ezekkel a fogalmakkal társítja a művészi fantázia az LG SIGNATURE termékcsaládjának prémium termékeit, melyeket az európai közönség a berlini IFA-n láthat először. A Jason Bruges, designer és iparművész képzeletét megragadó termékek egy különleges kiállításon kelnek életre a The Art of Essence névre keresztelt galériában.

A csúcstechnológiában megragadni a szépséget és a költészetet — ez volt a célja Jason Brugesnek és alkotó kollektívájának, amikor az LG SIGNATURE termékeit a cég kérésére egy rendhagyó bemutatóra készülve újragondolta. Az LG úgy döntött, hogy az új, prémium termékcsaládot egy különleges kiállítás keretében mutatja be az IFA-n, ezért kérte fel együttműködésre az egyedülálló installációiról ismert londoni művészt és stúdióját. 

 

 

 

A kiállítás az LG SIGNATURE termékek dizájnfilozófiáját kifejező gondolat után a „The Art of Essence” nevet kapta. A közös kapcsolódási pont, hogy az e filozófia jegyében alkotott LG termékek tisztán, sallangmentesen, kifinomult eleganciával jelenítik meg azok alapvető funkcióját és karakterét. Az IFA kertjében egy 1375 négyzetméteres területen berendezett galériában a közönség most egyszerre több érzékszervre ható alkotásokat, installációkat láthat, melyek fényekbe, mozgásba és hangokba sűrítve adják át az egyes LG SIGNATURE termékek lényegét. 

 

A kiállítás négy szimbolikus elem, illetve jelenség köré épül, és mindegyikük egy-egy terméket, egy-egy innovációt értelmez újra a művészet eszközeivel. Az OLED tévékről a fekete égbolton ragyogó csillagok, a mosógépekről a Hold és a bolygók mozgásának ciklikussága, a hűtőszekrényről az opálos fényben megcsillanó jégkristályok, a légtisztítóról az eső cseppjei jutottak eszébe az alkotóknak. Mindezek Bruges koncepciójának értelmében szimfóniaszerű egységbe rendeződve jelennek meg a kiállítás terében. 

 

„Az LG SIGNATURE márkához tökéletesen illik az egyes termékek lényegét megfogalmazó koncepció és az a gondolat, hogy e termékcsalád európai bemutatkozását művészi környezetben valósítsuk meg” — mondta Brian Na, az LG Electronics globális marketingvezetője. „Nagyon örülünk, hogy prémium kategóriás márkánkat egy olyan neves művész alkotásain keresztül mutathatjuk be közönségünknek, mint Jason Bruges.”

 

A különleges művek kizárólag a berlini IFA-n láthatók, de az alkotás folyamatáról készült kisfilm már a YouTube-on is megtekinthető.

 

Az LG SIGNATURE galéria az LG standja (Hall 18, Messe Berlin) melletti 1375 négyzetméteres kertben található és nyitva áll az IFA minden látogatója előtt.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció