Az utolsó két munkacsoport élére is vezető került az IAB Hungary-nál

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése végén az utolsó két munkacsoport élére is vezető került. Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben.

Augusztus elejétől a meghirdetett 10 munkacsoport megkezdi működését az IAB elnökség által kiválasztott vezetővel, és az általa összeállított szakmai programmal.

 

A pályázatokban lefektetett és elfogadott szakmai programok a teljes IAB tagság számára is hozzáférhetők, a munkacsoportokba pedig még augusztus folyamán is lehet jelentkezni a megválasztott vezetőknél. A munkacsoportok mérete limitált (maximum hét fő), ugyanis kiemelt cél, hogy cselekvőképes, aktív csapatok dolgozzanak, az iparágat érintő feladatokon, míg a tágabb érdeklődői kört a csoportvezetők különböző fórumokon - elsősorban a weben, igény esetén élő workshopok, tájékoztatók révén - vonják majd be a munkába.

 

A munkacsoport tagok véglegesítése után 2016. augusztus második felétől minden új vezető programja és csoportja részletesen is bemutatkozik majd az IAB blogján és partnere, a Digital Hungary felületein.

 

A teljes lista:

  1. AdEx – Novák Péter, Hasznaltauto.hu – Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
  2. Kutatás – Nagy István, Origo
  3. Lost and Found (adblock) - Ambruszter Géza, Gemius
  4. Mobil – Földi Kata, CEMP
  5. Natív – Pusztay András, CEMP
  6. Oktatás – Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
  7. Policy – Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
  8. Programmatic – Vándor Attila, Hoppex
  9. Sztenderdizálás - Rusvai Richárd, CM Sales
  10. Viewability – Bódi Tamás, CM Sales

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció