Fesztiválszezon a Vaterával
A selfiebot és a Tankcsapda a legnépszerűbbek között
2016. július 22.
Javában dübörög a fesztiválszezon, a nyári szabadtéri élmények meghatározó időszaka. Lélekben ilyenkor már hetekkel korábban ráhangolódunk a koncertekre, egyeztetjük a programot a barátokkal, és megvesszük a jegyeket.
Ezeken túl azonban egyéb hozzávalókra is szükségünk lehet a fesztiválozás során, amit a megfelelő helyen akár az utolsó pillanatban, olcsón is be tudunk szerezni. A Vatera adatai alapján a nyári időszakban sokszorosára nő az online piactéren kínált és értékesített „fesztiválkellékek” száma, melyek közül az egyik slágertermék a selfiebot. Az aukciós és kereskedelmi portál a múlt héten zajlott EFOTT partnereként azzal is hozzájárult a felhőtlen szórakozáshoz, hogy két szerencsés fiatalnak egy-egy önállóan választott élményprogramot szervezett kedvenc fellépőjükkel.
Fesztiválra felkészülni!
Ahogy a Vatera adatbázisából kiderült, egy átlagos havi értékhez viszonyítva a nyári időszakban jelentősen megnövekszik a fesztiválokon is szinte elengedhetetlen felszerelések, kiegészítők kínálata és eladása. A top 5 áru között megtalálható a hálózsák, matrac és sátor, amelyek ilyenkor több mint kétszer, egész pontosan 122 százalékkal kelendőbbek, mint általában. A szálláshoz szükséges eszközöknél még keresettebbek a fesztiválokon alapdarabnak számító flipflop papucsok, valamint a hűsítésre és szórakozáshoz is ideális vízipisztolyok, illetve egyéb vízi fegyverek. Előbbiekből 129 százalékkal többet vesznek, míg utóbbiakból több mint háromszoros mennyiség talál gazdára a június-augusztusi időszakban az online portálon. A fesztiválélmény megörökítésekor és megosztásakor kerülnek előtérbe a napszemüvegek és a selfiebotok, amelyekből ilyenkor 70, illetve 38 százalékkal több fogy. A selfiebotokból ráadásul közel két és félszeres mennyiséget kínálnak eladásra, mint egy átlagos hónapban.
Találkozó a zombuli és a pontos labda sztárjaival
A Vatera az egyik legismertebb hazai fesztivál, az idén július 12. és 17. között Velencén megrendezett EFOTT támogatójaként nyereményjátékot hirdetett, hogy néhány fesztiválozó testközelből is találkozhasson kedvencével. A játék résztvevőinek nem kellett mást tenniük, mint elmondani, hogy milyen élményprogramon vennének részt kedvenc fellépőjükkel. A legnépszerűbb, legtöbbek által kért előadók a Tankcsapda és a Halott Pénz voltak, de akadt olyan is, aki Kiss Ádámot hívta volna ki egy zsákbanugrálás-versenyre a vízben, vagy a Kowalsky meg a Vega tagjaival sütött volna palacsintát. A két nyertes a két főre szóló hetijegy mellett végül egy hazai ikonnal, valamint egy külföldi hírességgel oszthatott meg életre szóló élményt. Egyikőjük az egykori Három kívánság műsorvezetőjével, Tibi bácsival, a másik szerencsés pedig a Zomboyként ismert brit elektronikus DJ-vel, Joshua Mellodyval találkozott.
Kapcsolódó cikkek
- A tajvani ZyXEL bevezette a piacra az Armon Z2 bivalyerős routert
- Robosztus router nemcsak játékosoknak
- Robosztus router nemcsak játékosoknak
- A Magyar Telekom Webkönnyen díjmentes szolgáltatása segíti a honlapkészítést
- Díjmentesen készíti el kisvállalkozások weboldalát a Telekom
- Díjmentesen készíti el kisvállalkozások weboldalát a Telekom
- CashCard, prepaid kártya fesztiválra szabva
- Király Gábor a „legkeresettebb” magyar focista
- Közép - és kelet-európai turisták utazással kapcsolatos szokásainak statisztikája
- A statisztikák szerint a magyarok valódi e-utazókká válnak