New Yorkban is díjakkal jutalmazták az HBO Magyarországot és az Aranyéletet
2016. június 23.
Öt díjat is bezsebelt az HBO Europe Creative Services csapata a rangos Promax Global Excellence 2016 versenyén, New Yorkban.
Ezúttal egy HBO GO (az HBO online elérhető videótára) alkalmazást népszerűsítő videót, az Aranyélet című magyar sorozat karakterspotját és egy havi filmajánlót választott a szakértő zsűri a világ legjobbjai közé.
A PromaxBDA nemzetközi szervezet a tévéképernyőn feltűnt legkreatívabb marketing, promóciós és design megoldásokat kereste. Az egyes kategóriákba több ezer nevezés érkezett tévécsatornák, ügynökségek és szolgáltatók részéről. A szakma legelismertebb képviselői idén is felfigyeltek az HBO Europe munkájára. Arany- és ezüstéremmel jutalmazták az HBO GO online videótárat népszerűsítő reklámfilmet, de az Aranyélet karaktervideójával is kiérdemeltek egy ezüst- és egy bronzérmet a magyar készítők.
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisi csatornanyitások a Telekomnál
- Áprilisi csatornanyitások a Telekomnál
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct
- A UPC ügyfelei is nézhetik az m3D adását
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Elindult a UPC Műsorvisszanéző
- Százmilliós Médiatanács-támogatás helyi, körzeti tévéknek Szegedtől Szombathelyig
- MinDig TV frekvenciacserék Siófok vételkörzetében
- A telekommunikáció és a műsorsugárzás fejlődése az elmúlt 30 évben