Milánóban kapott rangos nemzetközi elismerést a Szallas.hu
2016. június 21.
Közel egy éven át 32 ezer európai vállalkozás versenyzett a 2015/16-os European Business Awardson, melynek eredményhirdetésére – a 132 döntős részvételével – 2016. június 17-én, Milánóban került sor.
A Szallas.hu végül kategóriájában egyetlen magyar résztvevőként Ruban D’Honneur és Nemzet Bajnoka elismeréssel térhetett haza, melyekkel sikeres növekedési stratégiáját díjazták.
A European Business Awards az elmúlt 10 évben a kiemelkedően eredményes európai cégek egyik legrangosabb versenyévé vált. Az RSM adótanácsadó cég által támogatott 2015/16-os megmérettetésen 33 ország 32 ezer vállalkozása mérte össze elmúlt éves teljesítményét üzleti mutatók, technológiai és innovációs paraméterek, valamint hr-tevékenységük alapján. A legjobb vállalatok kiválasztása során olyan ismert politikusok és gazdasági szereplők működtek közre, mint például Yves Leterme, Belgium korábbi miniszterelnöke, Christine Lagarde, az IMF vezérigazgatója, Karel De Gucht, az Unió korábbi kereskedelmi biztosa.
A többlépcsős versenyben elsőként 11 kategóriában választották ki a legjobbakat, összesen 132 csúcsteljesítményt nyújtó európai vállalatot. A Szallas.hu egyike volt azon 10 döntősnek, mely kategóriájában egyedüli magyar résztvevőként elnyerte a Nemzet Bajnoka és a „Ruban d’Honneur: The ELITE Award for Growth Strategy of the Year” (Az év növekedési stratégiájáért járó kiválóság elismerés) nevű díjakat, melyeket ünnepélyes keretek közt Szigetvári József ügyvezető vett át Milánóban, 2016. június 17-én.
A Szallas.hu-t 2007-ben alapító Dorcsinecz József és Varga Zoltán kezdetben kizárólag Magyarországra koncentráltak, s néhány év alatt piacvezetővé tették a szállásközvetítő oldalt. Ezt követően indult meg a külföldi terjeszkedés, melynek eredményeként tavaly már a Szallas.hu volt a legnagyobb horvát kiutaztató, míg idén Lengyelországtól várnak hasonló sikert. A cég egy partneri megállapodás révén jelenleg 175 országba biztosít online szállásfoglalást magyar nyelven.
„Mindig is büszkék voltunk arra, hogy a Szallas.hu organikusan, saját üzleti eredményét felhasználva tudott folyamatosan növekedni egy olyan terepen, ahol sikeres helyi cégek mellett tőkeerős nemzetközi vállalatok fociznak. Ezért is örülünk különösen az újabb nemzetközi elismerésnek, mely 100 fős munkatársi gárdánkon túl a magyar utazók bizalmának is köszönhető. Mindez megerősít bennünket abban, hogy a magyar Szallas.hu számára a globális márkává válás is reális cél lehet” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Felfüggeszti a munkát a magyar meccsek ideje alatt az iQor
- Az emberek munkaidejük felét már irodán kívül töltik
- Tovább terjeszkedik Európában a magyarországi Rukkola
- Kiberbiztonság – növekvő veszély, nagyobb kihívás, több feladat
- Neatly: közel 50 millió forintos befektetést kapott az online ruhatisztítás-közvetítő startup
- Az internetes bankolás veszélyei
- Digitalizáció a szállodaiparban
- A GE bővíti Ipari Internetbe fektetett beruházását az európai ipar digitalizálásának ösztönzésére
- 1-2 évük van a termék összehasonlító oldalaknak rendszerük átvilágítására
- Nagy bejelentésre készül a Telenor