Speciális szurkolói szív a Telekomtól
2016. május 27.
Egész nyarat átívelő sportkampányt indított a Telekom, amely során ¬ a legkorszerűbb technológiát, az innovációt és az emberi érzéseket összekapcsolva igyekszik áthidalni a sportolók és az értük rajongók közti távolságot. A „Szurkolói szív” megoldás segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak.
A Telekom, a nagy nyári nemzetközi sportversenyekre készülődve, a magyar sport jelenlegi legjobbjait – a kézilabda Bajnokok Ligája döntő csatáira készülő kézilabdásokat, a nagy európai meccsekre készülő Ferencváros válogatott focistáit, vagy a riói versenyekre edző, Telekom által támogatott Magyar Olimpia Csapat tagjait – segítve különleges alkalmazást alakított ki.
Az egyekvagyunk.hu oldalon keresztül egy gombnyomás segítségével bárki elküldheti virtuális szívdobbanását – ezzel jelezve a rajongását, szurkolását, támogatását a versenyzők, a csapatok felé, ezáltal is támogatva őket a felkészülésben és a lehető legjobb eredmények elérésében. Ugyanezen az oldalon üzenetet is lehet küldeni számukra. Aki pedig képpel szeretne a sportolók felé kifejezni szurkolását, az #egyekvagyunk használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.
A kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.
A Telekom évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és szponzorként számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez járult hozzá. Eszközein, szolgáltatásain és általa szervezett vagy támogatott események révén azon dolgozik, hogy közelebb hozza egymáshoz a bajnokokat és az értük szurkolókat.
A Szurkolói szív működését itt, a Telekom sportkampányának filmjét ezen az oldalon, a nyári sportkampányra kialakított speciális ajánlatokat pedig itt lehet megnézni.
Kapcsolódó cikkek
- iPhone SE előrendelés a Telekomnál
- iPhone SE előrendelés a Telekomnál
- Messi lett a Huawei új márkanagykövete
- Messi lett a Huawei új márkanagykövete
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése
- Megújult a Telekom honlapja
- A Telekom névadó támogatója lett a Veszprém kézilabdacsapatának
- Két hét alatt egymillióan töltötték le a demenciakutatást segítő mobil játékot