Zsebemben a back office - új magyar mobil workflow menedzsment alkalmazás

Új, hazai fejlesztésű mobil alkalmazás forradalmasíthatja az értékesítők,  ügynökök és minden külső helyszínen végzett, információt és adminisztrációt igénylő szakma munkáját.

Korlátozott információ áll rendelkezésre a munkavégzéshez, ugyanakkor nehézkes, késedelmes és nem biztonságos az adatrögzítés azokban a munkakörökben, ahol a munkavállalók tömegesen az irodán kívül dolgoznak – mint például a területi képviselők, értékesítők, biztosítási tanácsadók és műszaki csapatok. Mindez azonban hatékonyabbá és biztonságosabbá válik az új, hazai fejlesztésű munkaerő menedzsment mobil alkalmazás a MoWoM révén. 

 

„A szoftverrel a munkatársak akár saját okostelefonjukon biztonságosan hozzáférhetnek a munkájukhoz szükséges információkhoz, rendszerekhez, végül a munkavégzés eredménye azonnal rögzítésre kerülhet” - mondta Tresch András a fejlesztő Quattrosoft Kft. ügyvezetője.

 



Kézhez álló feladat

Az alkalmazás nem csak azonnal elérhetővé teszi a szükséges adatokat, hanem egységes felületet is biztosít a háttéralkalmazásokhoz. Ha például egy értékesítő hívást az ügyfelétől, azonnal megjelenik a telefonján az ügyfélkapcsolat teljes előtörténete. Emellett a szoftver minden munkatárshoz készségmátrixot rendel, így azt látja, ami számára a munkavégzéshez szükséges.

 

Az adatbevitel megkönnyítésére a back office-ban dolgozó munkatársak az interakció eredményétől függően a munkafolyamatba illeszkedő akciókat akár előre is fel tudják tölteni adatokkal, így a feladat gyorsan megoldható.

 

Intelligens adatszűrés

Az információs kor legnagyobb kihívása a megfelelő információ megtalálása. A MoWoM egyik innovációja, hogy az egyre duzzadó adathalmazt tematikusan szűri is és azokat bocsátja az érintett munkatárs rendelkezésére, amelyek a mobilmunkáját támogatják.



A filterezés mellett a szoftver rangsorol is: ha például egy telekommunikációs vállalatot egyszerre riasztanak adatmentésért és azért, hogy állítsa helyre a kapcsolatot, ha leszakadt egy vezeték, a rendelkezésre álló adatok alapján skálázza, melyik beavatkozás a sürgősebb vagy fontosabb.

 

Valós idejű riportok, javuló hatékonyság

Az innovációt már eredményesen használja az egyik hazai biztosítótársaság több ezer munkatársánál. A tapasztalatok nagyon kedvezők.

 

„A MoWoM egyik előnye, hogy hibátlan adatáramlást biztosít a vállalat vezetősége felé. Az adatok adminisztrációjával általában – tisztelet a kivételnek – péntek este, de gyakran inkább a hónap utolsó munkanapján foglalkoznak az érintett munkavállalók. Gyakran nem is találnak meg minden adatot a desktopon – itt ez a lehetőség kizárt. A feldolgozási arány jóval magasabb ráadásul valós idejű” – mondta Tresch András.

 

A rendszer használatának egyik előnye, hogy a munkavállalóktól kapott adatok szinte valós időben kerülnek bevitelre, pontosak és a valóságot tükrözik. Ráadásul az adatok folyamatosan monitorozhatók és minden érintett számára elérhetők. Ez megkönnyíti a menedzsment számára, hogy beavatkozzon a folyamatokban, ha arra van szükség. 

 

Egészen könnyű például annak utánamenni, miért sokkal alacsonyabb vagy éppenséggel magasabb a konverziós arány egy-egy városban vagy megyében, ha ez a helyzet.

 

Technikai háttér, biztonság

A MoWoM  Android, Windows mobil és iOS alkalmazás platformra fejlesztett natív alkalmazás, mely egyszerre akár több ezer munkavállaló menedzselésére is képes. A Windows mobil és iOS platform fejlesztése jelenleg is folyik. 

Így akár BYOD (bring your own device) rendszerben is használható, azaz a munkavállaló saját okostelefonját használhatja a munkahelyen.

A feladattal kapcsolatos adatok a zárt alkalmazáson belül maradnak, az adatszivárgás ellen titkosított lokális adatbázis véd. Nem lehet lementeni az adatokat, aki printscreenelni próbál, elfeketült képernyővel találkozik.

A szoftver főbb funkciói között megtalálható a feladatok, naptár és emlékeztetők menedzselése; geolokációs adatok használata, helyszínhez kötődő műveletek végrehajtása; fényképezés, dokumentumok rögzítése, beküldése; vonalkód és QR kód alapján beazonosítás és adat, illetve dokumentum hozzáférés. További speciális eszközök integrálásával megoldható a helyszíni nyomtatás, a digitális aláírás és akár a bankkártyás fizetés támogatása is.

 

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció