Zsebemben a back office - új magyar mobil workflow menedzsment alkalmazás
2016. május 22.
Új, hazai fejlesztésű mobil alkalmazás forradalmasíthatja az értékesítők, ügynökök és minden külső helyszínen végzett, információt és adminisztrációt igénylő szakma munkáját.
Korlátozott információ áll rendelkezésre a munkavégzéshez, ugyanakkor nehézkes, késedelmes és nem biztonságos az adatrögzítés azokban a munkakörökben, ahol a munkavállalók tömegesen az irodán kívül dolgoznak – mint például a területi képviselők, értékesítők, biztosítási tanácsadók és műszaki csapatok. Mindez azonban hatékonyabbá és biztonságosabbá válik az új, hazai fejlesztésű munkaerő menedzsment mobil alkalmazás a MoWoM révén.
„A szoftverrel a munkatársak akár saját okostelefonjukon biztonságosan hozzáférhetnek a munkájukhoz szükséges információkhoz, rendszerekhez, végül a munkavégzés eredménye azonnal rögzítésre kerülhet” - mondta Tresch András a fejlesztő Quattrosoft Kft. ügyvezetője.
Kézhez álló feladat
Az alkalmazás nem csak azonnal elérhetővé teszi a szükséges adatokat, hanem egységes felületet is biztosít a háttéralkalmazásokhoz. Ha például egy értékesítő hívást az ügyfelétől, azonnal megjelenik a telefonján az ügyfélkapcsolat teljes előtörténete. Emellett a szoftver minden munkatárshoz készségmátrixot rendel, így azt látja, ami számára a munkavégzéshez szükséges.
Az adatbevitel megkönnyítésére a back office-ban dolgozó munkatársak az interakció eredményétől függően a munkafolyamatba illeszkedő akciókat akár előre is fel tudják tölteni adatokkal, így a feladat gyorsan megoldható.
Intelligens adatszűrés
Az információs kor legnagyobb kihívása a megfelelő információ megtalálása. A MoWoM egyik innovációja, hogy az egyre duzzadó adathalmazt tematikusan szűri is és azokat bocsátja az érintett munkatárs rendelkezésére, amelyek a mobilmunkáját támogatják.
A filterezés mellett a szoftver rangsorol is: ha például egy telekommunikációs vállalatot egyszerre riasztanak adatmentésért és azért, hogy állítsa helyre a kapcsolatot, ha leszakadt egy vezeték, a rendelkezésre álló adatok alapján skálázza, melyik beavatkozás a sürgősebb vagy fontosabb.
Valós idejű riportok, javuló hatékonyság
Az innovációt már eredményesen használja az egyik hazai biztosítótársaság több ezer munkatársánál. A tapasztalatok nagyon kedvezők.
„A MoWoM egyik előnye, hogy hibátlan adatáramlást biztosít a vállalat vezetősége felé. Az adatok adminisztrációjával általában – tisztelet a kivételnek – péntek este, de gyakran inkább a hónap utolsó munkanapján foglalkoznak az érintett munkavállalók. Gyakran nem is találnak meg minden adatot a desktopon – itt ez a lehetőség kizárt. A feldolgozási arány jóval magasabb ráadásul valós idejű” – mondta Tresch András.
A rendszer használatának egyik előnye, hogy a munkavállalóktól kapott adatok szinte valós időben kerülnek bevitelre, pontosak és a valóságot tükrözik. Ráadásul az adatok folyamatosan monitorozhatók és minden érintett számára elérhetők. Ez megkönnyíti a menedzsment számára, hogy beavatkozzon a folyamatokban, ha arra van szükség.
Egészen könnyű például annak utánamenni, miért sokkal alacsonyabb vagy éppenséggel magasabb a konverziós arány egy-egy városban vagy megyében, ha ez a helyzet.
Technikai háttér, biztonság
A MoWoM Android, Windows mobil és iOS alkalmazás platformra fejlesztett natív alkalmazás, mely egyszerre akár több ezer munkavállaló menedzselésére is képes. A Windows mobil és iOS platform fejlesztése jelenleg is folyik.
Így akár BYOD (bring your own device) rendszerben is használható, azaz a munkavállaló saját okostelefonját használhatja a munkahelyen.
A feladattal kapcsolatos adatok a zárt alkalmazáson belül maradnak, az adatszivárgás ellen titkosított lokális adatbázis véd. Nem lehet lementeni az adatokat, aki printscreenelni próbál, elfeketült képernyővel találkozik.
A szoftver főbb funkciói között megtalálható a feladatok, naptár és emlékeztetők menedzselése; geolokációs adatok használata, helyszínhez kötődő műveletek végrehajtása; fényképezés, dokumentumok rögzítése, beküldése; vonalkód és QR kód alapján beazonosítás és adat, illetve dokumentum hozzáférés. További speciális eszközök integrálásával megoldható a helyszíni nyomtatás, a digitális aláírás és akár a bankkártyás fizetés támogatása is.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilra üzen a fúrógép
- Mobilra üzen a fúrógép
- Nemzetközi innovációs versenyen nyert különdíjat az SZTE hallgatója
- 5 nap alatt több mint félmillióan töltötték le a demencia kutatásra szánt appot
- 5 nap alatt több mint félmillióan töltötték le a demencia kutatásra szánt appot
- Nincs baja a visszavitt telefonoknak
- Nincs baja a visszavitt telefonoknak
- Megújul a Microsoft online csoportmunka és dokumentumkezelő megoldása, a Sharepoint
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra