FelhĆalapĂș, automatizĂĄlt szolgĂĄltatĂĄsmenedzsment rendszert vezet be a T-Systems MagyarorszĂĄg
2016. mĂĄjus 11.
A T-Systems Magyarország a ServiceNow felhĆalapú szolgáltatásának üzembe helyezésével ezentúl nemcsak nagyobb hatékonysággal végzi a vállalati szolgáltatások menedzselést, hanem egyúttal a ServiceNow kiemelt regionális partnerévé válik a közép-kelet európai térségben.
A T-Systems Magyarország több ezer vállalati ügyfelének biztosít IT üzemeltetési szolgáltatást és kezeli az ezekkel kapcsolatban felmerült tevékenységeket. A most átadott felhĆ alapú ServiceNow rendszer gyors, testreszabott, és egységes vállalati mƱködést tesz lehetĆvé. A felhasználók többek között olyan automatizált kiszolgálási funkciókhoz jutnak, amelyek nagyobb üzemeltetési biztonságot nyújtanak számukra, jelentĆsen javítják a kapcsolattartást, illetve üzleti és naprakész információkat biztosítanak számukra. Az új rendszer 18 end-to-end üzleti folyamatot fed le, ideértve többek között a panaszkezelést, karbantartás támogatást, szerzĆdéskötést. A T-Systems Magyarország erre a platformra telepíti át a jelenlegi több mint 3 ezres vállalati ügyfélbázisát, valamint azon új ügyfeleit is, akik korszerƱ és hatékony vállalati szolgáltatás-menedzselési megoldással kívánnak megfelelni az üzleti kihívásoknak.
„A ServiceNow vállalattal együttesen olyan új megoldást kínálunk az ügyfeleknek, amely közvetlenül javítja az ügyfélélményt is: professzionális kiszolgálást, transzparens mƱködést” – mondta Kiss Róbert, a T-Systems Magyarország outsourcingért és üzemeltetésért felelĆs igazgatója.
„Partnereink folyamatosan újításokat vezetnek be, új megoldásokkal növelik tovább a ServiceNow értékét. Nagy örömmel üdvözöljük a T-Systems Magyarországot, mint a térségben mƱködĆ legújabb Menedzselt Szolgáltatónkat és legfĆbb megvalósítási partnerünket a ServiceNow családján belül” - tette hozzá David Griffiths, a ServiceNow térségért felelĆs alelnöke.
Az új szolgáltatás beindításának sikerességéhez hozzájárult a T-Systems Magyarország tanácsadó és fejlesztĆ csapata valamint technológiai partnere, a GuideVision széleskörƱ együttmƱködése. „MeggyĆzĆdésünk, hogy a projekt sikere a magasan képzett megvalósítási csapatnak köszönhetĆ” - említette Jakub Zrzavy és Zalan Heil, a GuideVision ügyvezetĆ igazgatói.
KapcsolĂłdĂł cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- LengyelorszĂĄgban is egyĂŒttmƱködik az Ericsson Ă©s a UPC
- LengyelorszĂĄgban is egyĂŒttmƱködik az Ericsson Ă©s a UPC
- Az igazi åttörés még vårat magåra, de a magyar vållalatok is nyitnak az IoT irånyåba
- (Adat)központban a biztonsåg
- Ăj startup indult, ezĂșttal a rendezvĂ©nyszervezĂ©s megĂșjĂtĂĄsĂĄra
- IdĆtĂĄllĂł hitelessĂ©g: 12 288 bites kulcshosszĂșsĂĄgĂș tanĂșsĂtvĂĄnnyal sikerĂŒlt elektronikus alĂĄĂrĂĄst vĂ©grehajtani
- Rendi: terjeszkedik Ă©s nevet vĂĄlt a magyar online takarĂtĂĄsközvetĂtĆ startup
- KorszakvĂĄltĂł vĂĄltozĂĄs az egĂ©szsĂ©gĂŒgyben: központosĂtott, felhĆ alapĂș e-egĂ©szsĂ©gĂŒgyi ökoszisztĂ©ma