Workshop: Lehetne az én weboldalam is "az év honlapja"?

Idén 15. alkalommal rendezik meg "Az Év Honlapja" versenyt, amely rengeteg újítással készül az őszi időszakra. A zsűri új alapokra helyezte a minősítést, így a nevezők is újabb kihívásokkal találják magukat szembe. Az újítások jegyében egy „felkészítő” workshop is lesz májusban, hogy mindenki nagyobb eséllyel indulhasson a cím elnyeréséért.

„A digitális marketingben egy év négynek számít, gyakran elhangzik, mégsem vesszük elég komolyan. A zsűri idén ennek a ténynek szenteli a jubileumi évet és kiemelten odafigyel az innovációra a pályázatokban. Gondoljunk csak ebbe bele, egy teljesen új, digitális világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt az egyre gyorsuló világot!”- nyilatkozta Varga István, "Az Év Honlapja" pályázat alapítója, aki azt is elmondta, hogy a workshopon a sok változtatás mellett olyan témák is napirendre kerülnek, amelyek rendkívül hasznosak és iránymutatóak a mai világ marketingesei számára.
 
A 15. jubileumi évben, "Az Év Honlapja" pályázaton többek között a kategóriák, a zsűrizési folyamat és a szempontrendszer is átalakul. Május 11-én - az Expo Hotel Panoráma termében - lesz az a workshop, amelyen az idei év leendő nevezőit szeretné felkészíteni a zsűri arra, hogy most is igazán nívós és szakmailag kifogásolhatatlan honlapok kerüljenek ki a digitális világba. Mások mellett előad majd az alapító Varga István, Klausz Melinda (Klausz Social Group), Papp Gábor (The Pitch), Fazekas László (MÜPA), Biri Mátyást (Growth Panda Agency) is.
 
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció