Huawei kutatĂĄs: legalĂĄbb 13 megapixeles kamerĂĄval felszerelt okostelefonra vĂĄgyunk
2016. mĂĄrcius 29.
Továbbra is az okostelefonok dominálják a hazai mobiltelefon piacot – már a magyarok 88 százalékának van ilyen típusú készüléke, sĆt a 16-24 éves korosztály körében szinte mindenki okostelefont használ (96%) - derült ki abból a most publikált kutatásból, amelyet az Ipsos piac- és közvélemény-kutató cég a Huawei számára készített a hazai mobiltelefon használók és potenciális vásárlók körében. A felmérést a 16 és 50 év közötti 200 fĆs országos mintán végezték el online, 2016 januárjában.
A kutatás rámutatott arra is, hogy a megkérdezettek közel fele tervez újabb készüléket vásárolni az elkövetkezĆ hat hónapban, és 95 százalékuk okostelefon mellett fog dönteni. A válaszadók egynegyede pedig kettĆ, vagy már több mobil telefonnal is rendelkezik.
Az okostelefonunk a fényképezĆgépünk is – a leginkább vágyott termékjellemzĆk között a kamera funkcióA megkérdezettek válaszai alapján az okostelefonok három leginkább vágyott funkciója között a könnyen használható, tetszetĆs felhasználói felületet, a hálózati kompatibilitást, és a kamera funkciót találjuk. A felhasználók a kamera funkció tekintetében olyan okostelefont szeretnének, amelyet minimum 13 megapixeles kamerával szerelnek fel a gyártók. A Huawei ezért folyamatosan fejleszti készülékei kameráit is. A vállalat 2016 februárjában kötött együttmƱködési megállapodást ikonikus prémium fényképezĆgépeket gyártó Leica Camerával, az okostelefonos fotózás megújításáért.
A legnépszerƱbb okoskiegészítĆk az okosórákA kutatásból az is kiderült, hogy az okoskiegészítĆk ismertsége igen magas Magyarországon, megkérdezettek 96 százaléka van tisztában a kifejezés jelentésével. A megkérdezettek fele pedig úgy nyilatkozott, hogy jelenleg is hord, vagy fog hordani valamilyen okoskiegészítĆt. A legnépszerƱbb okoskiegészítĆ az okosóra, majd ezt követi az okos karkötĆ a rangsorban. A megkérdezettek a leginkább keresett és használt funkciók között elsĆ három helyen az ébresztést/ emlékeztetĆt, a zenehallgatást és a sport tevékenység monitoringot jelölték.
Tovább erĆsödött a Huawei márkaismertsége
A kutatásból kiderült, hogy a Huawei márkaismertsége 2015 júniusa óta 70-rĆl 79 százalékra nĆtt. A márka a fiatalok körében a legismertebb: a 16 és 24 év közötti megkérdezettek 87 százaléka ismeri. A Honor márkaismertsége is jelentĆs növekedést mutatott a vizsgált idĆszakban, 7 százalékról 14 százalékra növekedett.
KapcsolĂłdĂł cikkek
- Messi lett a Huawei Ășj mĂĄrkanagykövete
- Messi lett a Huawei Ășj mĂĄrkanagykövete
- SzoftvertesztelĂ©si program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezĆk szĂĄmĂĄra
- SzoftvertesztelĂ©si program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezĆk szĂĄmĂĄra
- Az LG 33 dĂjat söpört be az MWC-n
- Az LG 33 dĂjat söpört be az MWC-n
- Az akadozĂł streamingtĆl lesz feszĂŒlt a felhasznĂĄlĂł
- Az akadozĂł streamingtĆl lesz feszĂŒlt a felhasznĂĄlĂł
- TovĂĄbbfejlesztett Ă©rintĆceruzĂĄs okostelefon
- TovĂĄbbfejlesztett Ă©rintĆceruzĂĄs okostelefon