A MITTE Communications nyerte az NNG kreatív ügynökségi tenderét
2016. március 2.
2016 februártól a MITTE egy éven keresztül teljes körű együttműködés keretein belül látja el a 6 kontinensen, összesen 12 irodával jelenlévő globális vállalat Magyarországról irányított kreatív tervezési feladatait. Az NNG, mint globálisan az egyik piacvezető navigáció-fejlesztő cég arculatfrissítése, az új ügynökség nyertes terve alapján valósul meg.
A 2014-ben az International Business Awards-on a leggyorsabban növekvő európai vállalat címét elnyerő cég navigációs megoldásai több mint 190 országban elérhetőek.
Az NNG új arculati kézikönyvének kialakítása mellett az ügynökség további kiemelt feladata a nemzetközi kiállításokon való részvétel támogatása kreatív tartalmakkal. Ezenkívül valamennyi, a napi működés során felmerülő tervezési munkát is az ügynökség lát el.
Kapcsolódó cikkek
- Az autónk válik az idegenvezetőnkké?
- Az autónk válik az idegenvezetőnkké?
- A Navitelnél február 25-éig tart a Valentin-nap
- Offline navigáció a Google Mapsszel már iOS-en is
- A Google Maps iOS frissítése is meghozta az offline navigációt
- Mitől jó egy programozóknak szánt gyakornoki program?
- Egymás ellen kő-papír-ollóztak a robotok
- Közös vállalkozást indítanak a hazai IT és pénzügyi világ nagyjai
- Black Friday 2015: A Mio is beszáll az idei kedvezményháborúba
- Phablet méretű mobil a Honortól