Az Uber és az innováció mellett kampányol a Green Taxi
2016. február 23.
Kampányt indít az Uber mellett a Green Taxi; az elektromos taxiflottával szolgáltató budapesti társaság kampányának üzenete, hogy az innováció a fejlődés záloga, így aki az innovatív megoldásokat erőszakkal próbálja ellehetetleníteni, az a fejlődésre mond nemet.
A Nem mindenki irigy, aki sárga: adj teret az innovációnak elnevezésű, a közösségi felületeken futó kampánnyal azt szeretnék elérni, hogy az Uberről, illetve taxikról szóló vitában párbeszéd alakuljon ki - közölte zöld taxivállalat. A kampányban a Green Taxi villanydugó formájú szabadjelzőjét "Free Uber" felirattal látják el, ezzel demonstrálva a közösségi fuvarszervező által képviselt értékek mellett.
A tájékoztatás szerint a kezdeményezés célja, hogy a taxitársaság rámutasson a párbeszéd fontosságára, és az innovációra érzékeny embereket közös platformra terelje, függetlenül attól, hogy Uber- vagy taxipártiak. A Green Taxi az Uberhez hasonlóan az innovációt az egyik legfontosabb értékként fogalmazta meg a vállalkozás beindításakor - közölték.
A tavaly október 15-e óta működő Green Taxi az internetszolgáltató Externet Zrt. többségi tulajdona, amelyet állami támogatás nélkül, 30 százalék önrészből és 70 százalék hitelből finanszíroztak a tulajdonosok. A teljes, jelenleg 65 autóból álló elektromos taxiflotta a vállalat tulajdona, amelyet főállású sofőrök vezetnek.
Kapcsolódó cikkek
- MasterCard: a vásárlók örülnek az új mobilfizetési megoldásoknak
- A high-tech online vásárlók egyre több mobileszközt használnak
- A fővárosiak támogatják az UBER-t
- Mobiltelefonos alkalmazás is segíti idén a mohácsi busójárás résztvevőit
- Az észt útra fordul az Uber?
- Uber: több mint 600 ezer utazás a mobilalkalmazás segítségével Budapesten
- UberENGLISH: a Duolingo és az Uber közös kezdeményezése
- Windows 10-es appot mutatott be a Fitbit
- A telefonod tisztában van a lelki állapotoddal
- A telefonod megállapítja, ha depressziós vagy