Nem science fiction a műholdvevővel felszerelt traktor

A precíziós gazdálkodás, mint optimalizált munkafolyamat volt az egyik főszereplője az AGROmashEXPO kiállítás ideje alatt megrendezett Mi terem a neten 2016-ban? konzultációján.

Az Agroinform.hu piacvezető mezőgazdasági portál online marketing-villámkonferenciáján ismertették egy, a témában végzett online kutatás eredményeit, szó esett arról is, hogyan támogathatja a digitális marketing az agrárvállalkozásokat, miként lehet hadra fogni a legnagyobb közösségi felületet népszerűsítésükre, s a többi között arról, hogyan előzhető meg a súlyos büntetés a mezőgazdasági direktmarketinges eszközök alkalmazásakor.

 

A magyar gazdálkodók közül egyre többen hajlanak a precíziós technológiák alkalmazása felé. A környezetvédelmi szempontok mellett rövidesen uniós elvárás lesz a változtatható öntözés, a precíziós sorközművelés és talaj-előkészítés, vele a vetőmag, a növényvédő szerek, valamint a trágya elosztása, vagy akár az automata kormányzás átültetése a hazai gyakorlatba.

 

Egy, az Agroinform.hu hu portálon elért félezer, szántóföldi területtel rendelkező, gazdaságban tevékenykedő döntéshozó körében végzett online kutatás szerint – amelynek adatait bemutatták a Mi terem a neten? villámkonferencián – a válaszadók fele hallott már a precíziós gazdálkodásról. Egyre nő azok száma, akik alkalmazzák is, és ők szinte kivétel nélkül elégedettek az eredménnyel.

 

2016. január 28-án hatodik alkalommal megrendezett online marketing-villámkonferencia előadásain az agrárszektorban egyre hangsúlyosabb digitális marketinglehetőségek és az aktuális trendek, újdonságok ismertetésén túl gyakorlati tudnivalók hangzottak el az online média-megjelenések iránt érdeklődőknek.

 

A hazai online marketing egyik vezető szakértője, Lévai Richárd azt mutatta be, hogyan tudnak a mezőgazdasági vállalkozások lépéselőnybe kerülni a Facebook elérési lehetőségeinek alkalmazásával.

 

Ma már olyan megoldások is használhatóak, mint a remarketing, amivel visszacélozhatóak az egyes felhasználók, mely segítségével releváns hirdetések juttathatók el. A display hirdetések evolúciójáról Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese osztotta meg a legfrissebb információkat.

 

Az Agroinform Nemzetközi Géppiac lehetőségei kapcsán Vancsik Zoltán, az Agroinform.hu kiemelt ügyfél kapcsolat-tartója ismertette a nagy számok titkait a villámkonferencia résztvevői előtt, emellett az is kiderült, mitől mutat túl egy piactéri hirdetés a spontán ajánlattételen.

 

 

Az AGROmashEXPO kiállítás ideje alatt megrendezett program során Tóth Bence, a Market Insight ügyvezetője az Agroinform.hu portálon elért gazdálkodók körében végzett kutatását ismertette. Előadásában szó volt a többi között a precíziós gazdálkodás penetrációjáról, azzal való elégedettségről és a technológia adaptációt meghatározó tényezőkről egy többváltozós statisztikai modellezés eredményeként.

 

Hogyan ne büntessenek 20 millióra, avagy a legújabb adatvédelmi szabályok. Az online marketing jogi tudnivalóiról dr. Horváth Katalin beszélt, akinek előadása választ adott a legfontosabb marketing-jogi kérdésekre, mint például hogyan tudunk jogszerűen hírlevelet küldeni, hogyan építsünk adatbázist, mik a különböző promóciók reklám- és adójogi szabályai?

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció