Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
2016. január 19.
Nehéz felmérni annak a kampánynak marketing értékét, amit ezekben a napokban kap az Uber a taxisoktól, sokan most értesültek róla először, hogy van alternatív fuvarozó is. Az App Store és a Google Play letöltési toplistáit mindenesetre magasan az Uber alkalmazása vezeti, akinek eddig nem volt benne a telefonjában, mostantól benne lesz.
Arról nincs adat, hogy ez forgalomban mit is jelent az Ubernél, de az interneten sokat!
Ha megnézzük, hogy miképp alakult a keresések száma az Uber szóra, láthatjuk, hogy az elmúlt hétből mennyire kiugranak a mai nap nappali órái, és még most este se nagyon mérséklődik az érdeklődés, holott ha ugyanezt a keresést megvizsgáljuk más országokra vagy a világ egészére, akkor egy nappal emelkedő, este lecsendesedő görbét látunk, egyenletes amplitudóval a teljes hétre vetítve.
Kapcsolódó cikkek
- CES 2016: A Nikon applikációja összeköti a kütyüt a fényképezőgéppel
- CES 2016: SnapBridge-kapcsolat a fényképezőgép és az okos eszközök között
- Van mód az Uber elszámoltatására
- Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
- Miért nem übereli szoftveres megoldásaival a TAXI az UBERT?
- Uber: nyolcszorosára nőtt a mobilalkalmazás felhasználóinak száma tavaly
- Az újévi szándékokat utazásra „fordítja le” a booking.com
- Erre keresett Magyarország 2015-ben
- Az észt útra fordul az Uber?
- Android kameraappot mutatott be a Google a virtuális valóság fotókhoz