Ütött az (Apple) óra
2016. január 12.
Az Apple Watch (bár csak áprilisban kezdték meg a forgalmazását) máris uralja az okosóra-piacot: 2015-ben az összes eladás 52 százaléka Apple Watch, és csak a maradékon osztozkodnak a többiek - a Juniper Research felmérése szerint.
A trendeket elemző felmérés kitér arra is, hogy az igazán potenciális ellenfélnek számító Samsung Gear S2 órával kapcsolatosan még nem igazán állnak rendelkezésre értékelhető eladási adatok, tekintve, hogy az csak novemberben került az üzletekben, így azután jelenleg a piac másik felét a többnyire csak alapfunkciókat kínáló egyszerűbb és olcsóbb eszközök uralják. A kutatásból kiderül az is, hogy erősen nő a smartwatch ökoszisztéma: egy sor szoftverfejlesztő cég szakosodott már az okosórákra, minden területen (játék, szórakozás, információszolgáltatás, produktivitás) szaporodnak az alkamazások.
Az óratanulmány, amely a 2016-2020-as évekre is megpróbálja kivetíteni, hogy kinek is dolgozik az idő, letölthető a netről.
Kapcsolódó cikkek
- Ütött az (Apple) óra
- Laza elegancia új külsőben
- Laza elegancia új külsőben
- Töltőként funkcionáló Apple Watch szíj a színen
- Az elemzők szerint 21 millió Apple Watch talál gazdára az első évben
- Frissül az Apple Watch
- Márciusban debütálhat az Apple Watch 2
- Lassan minden megokosodik körülöttünk
- Még a konnektor is megokosodik
- Magyar piacon a gyermekeknek fejlesztett KidFit okosóra