Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll
2015. december 26.
Az LG első Super Bowl reklámfilmjét Ridley Scott produkciós cége, az RSA Films készíti, Jake Scott rendezi, középpontjában pedig az OLED technológiája áll.
Az LG Super Bowl 50 reklámfilm jól példázza a vállalat új technológiák feltárása, felkutatása iránti elkötelezettségét és azt az üzenetet, hogy az OLED TV nemcsak egy új TV, hanem egy teljesen új korszak a televíziózás történetében.
Az LG reklámfilmje az apa-fiú páros tapasztalatából és kreativitásából merít. Ridley Scott Mentőakció-ja (The Martian) nemrég nyerte el a National Board of Review, 2015 Legjobb Rendezése Díját, illetve begyűjtött egy Golden Globe nevezést is legjobb film kategóriában. Scott áttörő sikerű, 1984-es Macintosh reklámját a Forbes magazin minden idők legjobb Super Bowl reklámjának választotta. Jake sem marad le az apjától, már hat Super Bowl reklámot tudhat maga mögött, amelyek közül az egyiket, a Budweiser „Lost Dog” kisfilmjét az USA Today tavaly a legjobb reklámnak választotta.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll
- Budapesten forgatta OLED tévés reklámfilmjét az LG
- Az LG a magyar fővárosban forgatta legújabb OLED tévés reklámfilmjét
- A világ két legnagyobb OLED kijelzője az LG műhelyéből
- A világ legnagyobb OLED kijelzője az LG műhelyéből
- Az LG OLED tévéin elevenednek meg Vasarely op-art művei
- Tartalomszolgáltatókkal társult az LG a HDR technológia népszerűsítéséért
- LG OLED televízión elevenednek meg Victor Vasarely képei
- Bővíti OLED televízióinak sorát az LG
- Megduplázza OLED televízióinak kínálatát az LG