A Xiaomi okostelefon eladásai elmaradtak a várttól
2015. december 18.
A kínai okostelefongyártó, a Xiaomi idén 73 millió okostelefont értékesített világszerte. Mindez azonban némileg elmarad az előzetes előrejelzésektől.
Idén márciusban Lei Jun, a Xiaomi alelnöke azt nyilatkozta, a vállalat célja, hogy 80-100 millió okostelefont értékesítsenek. Azonban úgy tűnik, az öt éves vállalatnak ezúttal sikerült mellélőnie a célon.
Egy kínai elemző szerint ugyanis a végső eladási mutatók 73 millióra rúgnak majd. Ez valamivel kevesebb lesz, mint amit a vállalat az év elején jósolt.
Úgy tűnik, a Xiaomi is érzi, hogy idén kicsit rosszabbak lesznek a mutatók, mint ahogy azt ők várják, ugyanis Jun a napokban úgy nyilatkozott, a 80 milliós cél háttérba szorult, elmondása szerint az elsődleges prioritás a fogyasztók elégedettsége.
Negyedéves bontásban a kínai oksotelefongyártó 15 millió modellt értékesített az első negyedévben (Q1), majd ezt követte egy 20 milliós időszak a Q2-es időszakban. A harmadik negyedévben (Q3) némileg csökkentek a mutatók, ebben a háromhónapos periódusban összesen 18,5 millió készüléket adtak el.
Ha hihetünk annak, hogy a végső szám valóban a 73 millió lesz, akkor ez azt jelenti, hogy a vállaatnak több mint 20 millió modellt kell értékesítenie ebben az időszakban. Igaz, az ünnepi szezon mindig megdobja a mutatókat, ezzel pedig ez lehet majd a legsikeresebb negyedéve a Xiaominak.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- Jobb eladások, de gyengébb bevételek az LG mobilszegmensében
- Hivatalos pénzügyi eredmények a Huawei mobilfrontjáról
- A Sony tagadja, hogy eladná mobil üzletágát
- A Huawei beelőzte a Xiaomit a kínai okostelefon piacon
- Pozitív mutatókkal számol mobilfronton az LG
- Pozitív telefoneladásokban bízik az LG
- Idén pozitív mutatókkal számolhat a Samsung az okostelefon-piacon
- Növekedhet a Samsung okostelefonok értékesítése
- 26 millió mobilt értékesített az év első felében a ZTE
- 26 millió eladott mobil a ZTE háza táján