A Magyar Telekom eladta az Origo-t

A Magyar Telekom megállapodást írt alá a New Wave Media Kft.-vel az Origo Zrt.-ben meglevő 100%-os tulajdoni részesedésének eladásáról körülbelül 13,2 millió euró (hozzávetőleg 4,2 milliárd forint) értékben. A tranzakció zárására várhatóan 2016 első negyedévében kerül sor.

A tranzakció összhangban van a Magyar Telekom alaptevékenységére irányuló megnövekedett stratégiai fókuszával és a szabad cash flow termelő képességének tovább erősítésével - írja a cég közleményében.

Az Origo immár 17 évet átfogó, 1998 decemberében indult működése elismert értékteremtő és meghatározó tényező a hazai médiapiacon. A Magyar Telekom Csoport tagvállalataként az Origo Zrt. az ország egyik vezető médiavállalatává fejlődött, amely több üzleti területen is piacvezető pozíciót ért el olyan üzleti tevékenységeinek köszönhetően, mint az Origo.hu hírportál, a Freemail elektronikus levelezőrendszer vagy az Adnetwork online hirdetési hálózat.

A tranzakció nem igényel versenyhatósági jóváhagyást, és bizonyos üzleti tevékenységek (így pl. a Clickshop és más kisebb súlyú tevékenységek) nem képezik a tranzakció részét.  
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció