Hangulatfelismerő mobil marketing megoldást fejlesztett két magyar cég
2015. december 10.
A hangulatot felismerő, tanulásra alkalmas mesterséges intelligencia kifejlesztése laboratóriumi környezetben előidézett környezeti hatások mérése alapján történt. A programban résztvevő tesztalanyok, a több hónapon keresztül tartó adatrögzítési folyamatot egy mobiltelefonos alkalmazás és egyedi, szenzoros, valamint a közvetlen hangulat visszajelzést lehetővé tevő eszköz használatával végezték.
A MySense mobil marketing megoldást a RevoSense Kft. és a PetaByte Nonprofit Kft. fejlesztette ki az Új Széchenyi Terv keretében.
A projektről további információkat ezen az oldalon talál: www.mysense.hu
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus szerződéskötésre áll át a Vodafone
- Januártól üzemel az állami mobilszolgáltató
- Megszűnéséig is tovább csökkennek a roamingdíjak
- Saját emodzsikkal rukkoltak elő a finnek
- Uber: több mint 600 ezer utazás a mobilalkalmazás segítségével Budapesten
- Vodafone: Családon belül díjmentesen
- Sokat roamingoltak a telenorosok nyáron
- 25 éve mobilozunk mi, magyarok
- Ma 25 éve van mobil Magyarországon
- Vodafone 4G már 54 országban - hazai áron