IDC: Vezető szolgáltató a Xerox
2015. december 3.
Az IDC legfrissebb MarketScape riportja alapján a vezető menedzselt munkafolyamat szolgáltató a Xerox
Az IDC azt vizsgálta a felmérésében, hogy a Menedzselt Munkafolyamat Szolgáltatási piacon a cégek milyen automatizálási és optimalizálási megoldásokkal segítik ügyfeleik egyre intenzívebbé váló dokumentumkezelő – és üzleti folyamatait.
Megállapításuk szerint a Xerox munkafolyamat automatizálási megoldása segít elkerülni azt, hogy bármilyen fennakadás legyen a dokumentumkezelési feladatok végrehajtásában. Továbbá támogatja a különböző szakterületek közti együttműködést, többek között a nemrégiben bemutatott munkafolyamat automatizálási megoldásaival, amelyeket kifejezetten a biztosítási cégek és HR osztályok, azaz két olyan terület számára fejlesztett ki, ahol a munkafolyamatok jelentős adatkezeléssel járnak. Emellett a napokban bejelentett Xerox Digital Alternatives révén a dolgozók egyéni produktivitása, munkájuk hatékonysága is jelentősen növelhető. Ugyanis a munkavállalók időt, energiát spórolva, a felesleges manuális folyamatokat elhagyva szerkeszthetik, formálhatják, illetve oszthatják meg, vagy tárolhatják el biztonságosan az dokumentumaikat.
A felmérés kiemeli azt is, hogy a Xerox az egyetlen a piaci szereplők közül, amely önálló szervezetet épített fel a munkafolyamat automatizálási szolgáltatások biztosítására. A vállalatnál 2014-ben alapították meg a Munkafolyamat Automatizálási Szolgáltatások üzletágat, amely szorosan együttműködik a Xerox dokumentum outsourcinggal foglalkozó, - beleértve mind a menedzselt (MPS), mind a centralizált nyomtatási szolgáltatásokat nyújtó kollégákat – valamint a cég üzleti folyamat outsoucing (BPO) tevékenységét ellátó csapattal.
Az IDC jelentése kitér arra, hogy a Xerox erősségei közzé tartozik ezen a területen az is, hogy teljes körű szolgáltatást nyújtanak a menedzselt nyomtatási szolgáltatásoktól kezdve a munkafolyamat automatizáláson át az üzleti folyamatok kiszervezéséig, illetve a konzultációs/szakmai szolgáltatásoktól a teljes körű outsource megoldásokig. Szintén a vállalat előnyei közé tartozik az is, hogy a szolgáltatásait széleskörű szoftveres és más technológiai megoldások támogatják, valamint képesek arra, hogy világszerte azonos színvonalon biztosítsák szerteágazó szolgáltatásaikat multinacionális ügyfeleiknek.
Kapcsolódó cikkek
- Együtt fejleszt a Xerox és a Mitsubishi
- Rendszerintegrátorokkal lép együttműködésre a Xerox Magyarország
- Egészségügyi vállalatokat vásárol fel a Xerox
- 35 millió dolláros beruházást hajtott végre a Xerox
- Az IBM pénzügyi nagyágyúja a Xeroxhoz igazolt
- Felvásárlással bővíti oktatási szolgáltatásait a Xerox
- Az IBM alelnöke a Xeroxhoz igazolt
- A biztosítási szférában terjeszkedik tovább a Xerox
- A Xeroxé lett a Smart Data
- Xerox kézben a CPAS Systems szoftverszolgáltató